AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 I april skal mannen på en konferanse med jobben i London, og jeg fikk tilbud om å være med. Datteren vår vil da være 7 måneder, så vi kommer til å ta henne med. Jeg har da fire dager i London der jeg skal finne på ting alene med babyen på dagtid. Jeg liker London veldig godt, og har vært der mye, men hver gang jeg har vært der har jeg brukt tiden på shopping eller de vanligste turistattraksjonene (Buckingham Palace, Tower of London, Tower Bridge, London Eye, Westminister osv). Denne gangen kunne jeg tenke meg å ta ting "litt med ro", selvsagt gjøre ting på babyens premisser (men hun er foreløpig veldig enkel, tålmodig og medgjørlig, så jeg håpet det holder seg sånn ), men også utforske London litt utover det jeg har sett fra før. Ting jeg har vurdert å gjøre: -Dra til parken Hampstead Heath -Besøke Highgate Cemetery -Brick Lane og områdene rundt Men jeg vil gjerne ha flere tips! Noen som har noen til meg?Anonymous poster hash: d1886...c6b
Silfen Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Tja. Ha med bæresele og paraplytrille. Vogner i London er kav.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Tja. Ha med bæresele og paraplytrille. Vogner i London er kav. Takk for tips! Ja, hadde planer om det, har reist med baby til andre storbyer før, og regnet med at det var det samme der, ja Anonymous poster hash: d1886...c6b
Monarabb Skrevet 18. januar 2015 #4 Skrevet 18. januar 2015 Var i London med 4mnd gammel baby og syns ikke det å ha med vogn var noe stress 😃 Vi bodde i Camden området og gikk lange turer langs elvekanalen der blant annet. Rusle rundt i byen og se på folk 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå