Gjest Miss Sofie Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei, vil gjerne til Sardinia i sommer, noen som har tips til hvor en bør dra? Vil ha mest mulig slaraffen-liv med god mat og fine strender 😊 må være barnevennlig! Tar også gjerne imot tips til hvor jeg kan leie en leilighet!
Liiloo Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Vi var i Alghero på Sardinia for 2 år siden. Veldig fin strand og veldig god mat Jeg har vært mange forskjellige plasser på sommerferie, og må si at det er her og på Sicilia maten har vært absolutt best. Mye sjømat. Vil også si at det er barnevennlig her, veldig lite nattklubber osv. Var også et lite tivoli på strandpromenaden ca. 5 min å gå fra "sentrum". Det er ikke snakk om store byen, men det er veldig koselig og mye gode restauranter. Jeg har desverre ingen tips om hvor du kan leie leilighet, da vi reiste charter. Det jeg kommer på som var negativt på denne reisen er at det var litt langt å gå til byen fra leiligheten. Tror de fleste leilighetskompleksene ligger ca. like langt fra byen som vårt gjorde, ca. 20 min å gå. Det regnet også hele siste uken, vi reiste i august. Standarden på leilighetene er også ganske lav på sardinia.
caroprins Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Vi skal hit. http://www.startour.no/feriereiser/italia/sardinia/porto-conte/baia-di-conte/pc-000004211/ hotellet blir nyoppusset nå i vinter. Tror det blir bra. Mange fine utflukter å Være med på og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå