Søster K Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 mannen overrasket med tur til London på bryllupsdagen, så da lurer jeg på hva det lønner seg å handle i London? Har også en datter på 2 som kan handles til 😄
random123456 Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 jeg ville kjøpt sminke. Det er mye sminke der som vi ikke har i Norge og det er mye billigere. 1
Gjest Anastasia Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Grattis med tur! Jeg ELSKER å shoppe i UK. Anbefaler: - hårprodukter fra frisør er myye billigere enn i Norge. Jeg fant shampo + balsam fra Redken til £27. Så her er det bare å hamstre. - sminke og parfyme. gå på f.eks Boots eller Superdrug, der har de ofte tilbud og gavesett til en billig penge, ofte får du både krem og dusjsåpe med parfyme. Merker som Lancome etc er litt billigere, anbefaler også vitaminer faktisk, er et stort utvalg. - treningstøy. dette er også ganske billig. spesielt merkeklær som Nike etc. Ellers er ikke klær såå mye billigere enn i Norge, men fordelen er at det er et myye større utvalg. Primark har mye morsomt til hele familien, jeg syns faktisk kvaliteten er ganske god. Også elsker jeg River Island, Miss Selfridge, New Look, Armani Exchange. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #6 Skrevet 5. februar 2015 CHØP LOUIS VUITTON VESKE Anonymous poster hash: 63ea4...7e1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2015 #7 Skrevet 5. februar 2015 Jeg liker å handle kule og litt originale klær, belter, vesker etc på Camden Market. Ting man ikke får tak i i Norge. Så er jeg alltid innom Primark for småtteri, smågaver til barn og slikt. Anonymous poster hash: 90977...d2d
Anglofil Skrevet 8. februar 2015 #9 Skrevet 8. februar 2015 Jeg handler i grunn alt mulig rart. Det jeg derimot alltid handler mye av der borte er sko, rett og slett fordi de har et fantastisk utvalg for en som meg som har brede føtter. Der har de egne avdelinger og det er rett og slett heaven. Nei, ellers handler jeg jo i alle butikker som ikke finnes i Norge, eller som eventuelt har bedre utvalg der enn her. Kjøper ofte jeans der borte siden de er rimelige og jeg alltid finner noen som passer. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2015 #10 Skrevet 8. februar 2015 Hvis du feks handler ting på body shop her hjemme så for du det for halv pris i London. Butikkene i Oxford street med treningsklær feks Nike town er ikke billige og du kan faktisk spare litt på å ikke handle midt i sentrum. Anonymous poster hash: cdbcb...c41
Anglofil Skrevet 8. februar 2015 #11 Skrevet 8. februar 2015 (endret) Jeg ville heller dratt på London Designer Outlet hvis jeg skulle kjøpt treningsklær og lignende. Der har de forøvrig også andre ting enn treningsklær, men der har alle de store treningsmerkene outletbutikker med gode priser. Kjøpe mye treningstøy der sist jeg var der, da satt ned med mellom 30-70%. Mvh Yvonne Endret 8. februar 2015 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå