Gå til innhold

Casual Party Outfit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på konsert på et utested i morgen, og lurer derfor på hva jeg skal ha på.

Jeg tenker noe slikt som bukse, en topp og et smykke eller noe slikt. Men da kommer problemet,hva slags topp? Er høye hæler noe? Smykker? Ja, jeg trenger hjelp med hele greia egentlig.

Vil ikke at det skal være for pyntet, men samtidig ikke for hverdagslig.

Jeg er en person som er interessert i mote, men aldri treffer spikeren rett på hodet.

Derfor tyr jeg nå til dere, alle kvinneguidere.

Har dere noe forslag, gjerne bilder, til hva man kan ha på seg som sier "casual party outfit" ?

:danse:

Anonymous poster hash: b1609...547
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder? Hva slags sjanger er musikken?

Gjest Vintageize
Skrevet (endret)

TS her

Alder? Hva slags sjanger er musikken?

Er 22 år. Det er fest på et utested, så det er vel egentlig "party" musikken som gjelder. Men det skal sies at dette utestedet ikke er et diskotek hvor man danser hele kvelden. Men et sted hvor man samles over en øl, men som har en generelt pen dresskode.

Endret av Vintageize
Skrevet (endret)

Syns forslaget ditt var bra jeg da:) kanskje også skjørt, tynnstrømpebukse og en kul tskjorte

Men: (store) smykker er litt slitsomt hvis man står veldig tett

Personlig ville jeg safet med sko ala converse, men syns ankelboots er fint også

Endret av vestia
Gjest Nanne70
Skrevet

Hva med noe sånt som dette, evt. med jeans?

a76e4f13fce2e6fcdaf905ed7e3cbaa0.jpg

Skrevet

Syns forslaget ditt var bra jeg da:) kanskje også skjørt, tynnstrømpebukse og en kul tskjorte

Personlig ville jeg safet med sko ala converse, men syns ankelboots er fint også

På vinteren?

Selv synes jeg converse er veldig casual. Altfor casual til en slik settinng.

Anonymous poster hash: 1f9a0...358

• Liker 1
Skrevet

Da skal man stå ekstremt tett, hvis smykkene er i veien. Tror ikke de har lov til å slippe inn så mange engang.

Anonymous poster hash: de111...5dd

Skrevet

På vinteren?

Ja siden det er innendørs:)

Skrevet

På vinteren?

Er converse for casual til en konsert? :P

• Liker 1
Skrevet

Vil gått for en jeans/ skinnbukse, pumps (feks nude eller svart ) eller ankleboots , og en fin topp, eller kul t-skjorte! Sminke deg fint :)

• Liker 1
Skrevet

Velg sko du kan stå og gå i litt trengsel med uten problemer! Pumps er fint, men ville aldri i livet brukt det på konsert med mindre det var sitteplasser.

Anonymous poster hash: d8435...f11

Skrevet

Hva med noe sånt som dette, evt. med jeans?

a76e4f13fce2e6fcdaf905ed7e3cbaa0.jpg

Huff skinbukse/tights er bare fælt synes jeg, men hvis ts liker det så og for it :)

Anonymous poster hash: 7a463...56a

Skrevet

Converse på vinteren? Høres kaldt ut.

Skrevet

Converse på vinteren? Høres kaldt ut.

Duh, konserten er innendørs. Skal du stå med forede vintersko på en svett konsert?

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet (endret)

Huff skinbukse/tights er bare fælt synes jeg, men hvis ts liker det så og for it :)

Derfor jeg har skrevet "evt. jeans", ser du :) Likte helheten/stilen i antrekket, selv om jeg synes skinnbukser er kult, da :) Sikkert veldig interessant og hjelpsomt for TS å vite at du synes at skinnbukser er fælt......

Endret av Nanne70
Skrevet

Derfor jeg har skrevet "evt. jeans", ser du :) Likte helheten/stilen i antrekket, selv om jeg synes skinnbukser er kult, da :) Sikkert veldig interessant og hjelpsomt for TS å vite at du synes at skinnbukser er fælt......

Akkurat som med conversene, alle har ulik mening om det også.

Håper TS fant noe å ha på seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...