AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei! Jeg skal på konsert på et utested i morgen, og lurer derfor på hva jeg skal ha på. Jeg tenker noe slikt som bukse, en topp og et smykke eller noe slikt. Men da kommer problemet,hva slags topp? Er høye hæler noe? Smykker? Ja, jeg trenger hjelp med hele greia egentlig. Vil ikke at det skal være for pyntet, men samtidig ikke for hverdagslig. Jeg er en person som er interessert i mote, men aldri treffer spikeren rett på hodet. Derfor tyr jeg nå til dere, alle kvinneguidere. Har dere noe forslag, gjerne bilder, til hva man kan ha på seg som sier "casual party outfit" ? Anonymous poster hash: b1609...547
Gjest Vintageize Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 (endret) TS her Alder? Hva slags sjanger er musikken? Er 22 år. Det er fest på et utested, så det er vel egentlig "party" musikken som gjelder. Men det skal sies at dette utestedet ikke er et diskotek hvor man danser hele kvelden. Men et sted hvor man samles over en øl, men som har en generelt pen dresskode. Endret 16. januar 2015 av Vintageize
globalagogo Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Syns forslaget ditt var bra jeg da:) kanskje også skjørt, tynnstrømpebukse og en kul tskjorte Men: (store) smykker er litt slitsomt hvis man står veldig tett Personlig ville jeg safet med sko ala converse, men syns ankelboots er fint også Endret 16. januar 2015 av vestia
Gjest Nanne70 Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Hva med noe sånt som dette, evt. med jeans?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Syns forslaget ditt var bra jeg da:) kanskje også skjørt, tynnstrømpebukse og en kul tskjorte Men: (store) smykker er litt slitsomt hvis man står veldig tettPersonlig ville jeg safet med sko ala converse, men syns ankelboots er fint også På vinteren? Selv synes jeg converse er veldig casual. Altfor casual til en slik settinng. Anonymous poster hash: 1f9a0...358 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Men: (store) smykker er litt slitsomt hvis man står veldig tett Da skal man stå ekstremt tett, hvis smykkene er i veien. Tror ikke de har lov til å slippe inn så mange engang. Anonymous poster hash: de111...5dd
globalagogo Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 På vinteren? Selv synes jeg converse er veldig casual. Altfor casual til en slik settinng. Anonymous poster hash: 1f9a0...358 Ja siden det er innendørs:)
Infinite Skrevet 18. januar 2015 #9 Skrevet 18. januar 2015 På vinteren? Selv synes jeg converse er veldig casual. Altfor casual til en slik settinng. Anonymous poster hash: 1f9a0...358 Er converse for casual til en konsert? 1
A.s Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Vil gått for en jeans/ skinnbukse, pumps (feks nude eller svart ) eller ankleboots , og en fin topp, eller kul t-skjorte! Sminke deg fint 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Velg sko du kan stå og gå i litt trengsel med uten problemer! Pumps er fint, men ville aldri i livet brukt det på konsert med mindre det var sitteplasser.Anonymous poster hash: d8435...f11
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #12 Skrevet 19. januar 2015 Hva med noe sånt som dette, evt. med jeans? Huff skinbukse/tights er bare fælt synes jeg, men hvis ts liker det så og for it Anonymous poster hash: 7a463...56a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #13 Skrevet 19. januar 2015 Syns forslaget ditt var bra jeg da:) kanskje også skjørt, tynnstrømpebukse og en kul tskjorte Men: (store) smykker er litt slitsomt hvis man står veldig tett Personlig ville jeg safet med sko ala converse, men syns ankelboots er fint også Converse på vinteren? Høres kaldt ut. Anonymous poster hash: 7a463...56a
globalagogo Skrevet 19. januar 2015 #14 Skrevet 19. januar 2015 Converse på vinteren? Høres kaldt ut. Anonymous poster hash: 7a463...56a Duh, konserten er innendørs. Skal du stå med forede vintersko på en svett konsert? 1
Gjest Nanne70 Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 (endret) Huff skinbukse/tights er bare fælt synes jeg, men hvis ts liker det så og for it Anonymous poster hash: 7a463...56a Derfor jeg har skrevet "evt. jeans", ser du Likte helheten/stilen i antrekket, selv om jeg synes skinnbukser er kult, da Sikkert veldig interessant og hjelpsomt for TS å vite at du synes at skinnbukser er fælt...... Endret 20. januar 2015 av Nanne70
globalagogo Skrevet 20. januar 2015 #16 Skrevet 20. januar 2015 Derfor jeg har skrevet "evt. jeans", ser du Likte helheten/stilen i antrekket, selv om jeg synes skinnbukser er kult, da Sikkert veldig interessant og hjelpsomt for TS å vite at du synes at skinnbukser er fælt...... Akkurat som med conversene, alle har ulik mening om det også. Håper TS fant noe å ha på seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå