AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hvordan husker dere å svare i alle trådene dere har skrevet som anonym? Fordi de havner jo ikke på "mine innlegg".Anonymous poster hash: 7d7aa...37a Anonymous poster hash: 7a41e...539
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Øverst ser du en knapp der det står "legg til favoritt". Trykk på den, og vips er den på dine innlegg. Anonymous poster hash: bebe3...c59
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Øverst ser du en knapp der det står "legg til favoritt". Trykk på den, og vips er den på dine innlegg.Anonymous poster hash: bebe3...c59 Jeg ser ingen legg til favoritt knapp, er det bare på pc man ser det?Anonymous poster hash: 7a41e...539
Gjest Evans Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Det har jeg også lurt mye på! Særlig de som er veldig aktive. Hos meg hadde det bare gått ball O ball, selv om jeg hadde lagt til tråden på mine innlegg - man må jo inn intrigen for å se om en har blitt sitert? Uansett, flott at de gjør det! Fint med svar om en siterer en bruker.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Det har jeg også lurt mye på! Særlig de som er veldig aktive. Hos meg hadde det bare gått ball O ball, selv om jeg hadde lagt til tråden på mine innlegg - man må jo inn intrigen for å se om en har blitt sitert? Uansett, flott at de gjør det! Fint med svar om en siterer en bruker. Holder meg innefor noen få temaer. Er ikke senil, enda, så det går helt fint. Har etterhvert lært hvilke brukere det er umulig å diskutere med, og holder meg langt unna tråder der de er aktive. Vet og hvem som er usaklige med ab og rapporterer flere ganger for uken der det er usaklige skribenter ute og går. De fleste trådene jeg rapporterer blir moderert, fjernet eller stengt. Kunne jobbet som moderator, men fysj for en jobb de må ha.Anonymous poster hash: 13ca4...9fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Det er en "legg til favoritt"-knapp øverst. Trykk på den, så kommer tråden inn i "mine innlegg". Jeg mener jeg har lest noe om at den knappen ikke finnes på mobilversjonen, men dette er jeg ikke sikker på. Anonymous poster hash: 18201...d0f
FrittgåendeBurugle Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Knappen finnes ikke på mobil, nei. Men nederst på mobilsiden kan man velge å trykke på fullversjon, da er ring som på pc, men veldig kronglete på mobil.
Gjest Evans Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Holder meg innefor noen få temaer. Er ikke senil, enda, så det går helt fint. Har etterhvert lært hvilke brukere det er umulig å diskutere med, og holder meg langt unna tråder der de er aktive. Vet og hvem som er usaklige med ab og rapporterer flere ganger for uken der det er usaklige skribenter ute og går. De fleste trådene jeg rapporterer blir moderert, fjernet eller stengt. Kunne jobbet som moderator, men fysj for en jobb de må ha.Anonymous poster hash: 13ca4...9fe Sorry for alle skrivefeilene i første innlegg - fått iPad og det er visst ikke så lett Godt gjort å kjenne igjen de ulike brukerne bare på skrivemåten! Det skulle jeg også gjerne klart. Er alltid noen man helst ikke vil diskutere med. Du får søke jobb som moderator en dag
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Klarer å finne tilbake til diskusjonene Anonymous poster hash: 4bca3...f8f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Hvordan husker dere å svare i alle trådene dere har skrevet som anonym? Fordi de havner jo ikke på "mine innlegg".Anonymous poster hash: 7d7aa...37a Anonymous poster hash: 7a41e...539 Neo. De flyttes. Anonymous poster hash: 18491...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå