Sola de Skrevet 9. februar 2015 #1141 Del Skrevet 9. februar 2015 (endret) Perelandra: Hva er det fineste med å bo der du bor? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 10. februar 2015 #1142 Del Skrevet 10. februar 2015 Jessica: Hva har høydepunktet vært denne helgen? Høydepunktet denne helgen tror jeg var bollene med krem hos bestemor. Vi tok fastelaven på forskudd og det var skikkelig godt Jessica! Ga du blomster til din mor i går? Min mamma lever dessverre ikke, så det fikk jeg ikke gjort :/ Jessica!: Pleier du å ha adventskalender? Med sjokolade kjøper jeg flere til meg selv Men pakkekalender har jeg lyst å innføre... Jessica!: Er det noe i leieligheten du liker å kjøpe inn mye av? (toalettpapir, fuglemat etc) Hmm... ikke fuglemat i hvert fall, for det ville vært en dødsfelle med tanke på at jeg har to katter luskende utenfor Jeg liker å handle inn kosmetikk, så jeg slipper å løpe på butikken om mascaraen plutselig er tom. Da ligger det en ny der.. og å ha såpe, shampoo og balsam klart.. sånne ting Pereleandra: Hva gjorde deg glad sist? Calavi: Hvilke sminkeprodukter bruker du daglig? Sola de: Forsvant ikke Vux veldig brått? NJ: Når gråt du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar 2015 #1143 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jessica!: Hva har vært dagens høydepunkt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 10. februar 2015 #1144 Del Skrevet 10. februar 2015 Jo Håper han velger å komme tilbake etter hvert. Jessica!: Hva har vært dagens høydepunkt? Ja, enig med deg.. I dag har jeg vært skikkelig flink og tatt en telefon som jeg har utsatt i evigheten. Jeg tror det var starten på noe nytt og noe som på sikt vil være bra for meg. Det ble noen tårer i dag, men jeg har fått trøst og god støtte fra pappa og NJ så da blir det sikkert fint Litt rar dag, men definitivt et høydepunkt jeg er litt stolt over å ha gjennomført! Sola de: Er du spontan av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar 2015 #1145 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Jessica!: Går du mye i løpet av arbeidsdagen? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 10. februar 2015 #1146 Del Skrevet 10. februar 2015 Jessica!: Går du mye i løpet av arbeidsdagen? Ikke så mye at jeg må sette hælene på hylla Nei, vi har mye møtevirksomhet og en del journalføring. Blir litt gåing mellom møtene og dersom vi besøker ulike bedrifter, men det meste av arbeidet utføres i grunn sittende. Sola de: Har du noen gang reist på uspesifiserte reiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 10. februar 2015 #1147 Del Skrevet 10. februar 2015 Olaf: Kjeder du deg ofte? Ja, spesielt nå i vintermånedene.. Olaf: Drikker du mye brus? Nei, det er i så fall bare når jeg ser film med noen. Olaf: Har vurdert å en gang kanskje lage en skikkelig bra hjemmekino? Tommel opp hvis du allerede har dette. Ja, jeg har lyst til å lage et type kinorom/gutterom når jeg kjøper hus, muligens i kjelleren eller noe sånt Olaf: Hva er det fineste kompliment du kan få for vel utført arbeid? Jeg syntes det er hyggelig når vi blir servert kake eller får noe godt, det setter jeg stor pris på Olaf: Hvilken nettleser bruker du? Google Chrome Perelandra: Hva gleder du deg mest til nå? Sola de: Er du glad i smågodt? Calavi: Har du noen gang telt kalorier? Jessica: Skal du og NJ noe spesielt på valentinsdagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 10. februar 2015 #1148 Del Skrevet 10. februar 2015 (endret) Olaf: Hvilken ost er din favoritt? Jessica!: Har du drevet med sofasurfing? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1149 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg er ikke og har aldri vært avhengig av noe. Ikke engang internett. NonJuan: Noen gang mistet kontrollen over bilen totalt på glatta? Ja 2 ganger, begge ganger i en fjellvegg ca 20 km/t andre gangen fjellrøys, 30 km/t Speilblankt NJ: Hvorfor ble du KG-bruker? Jeg surfet over noe jeg lurte på, så kom Kvinneguiden opp. Så det var noen få mannlige brukere så slang meg på. Tror dette var sånn ca 1999-2000 ish NJ: Hva er det kjedeligste du gjør i løpet av en dag? Venter, hater å vente Non Juan: Du får gjester på besøk - hva lager du til middag? Kommer an på årstiden, faktisk. Men Vinter.... Min egen gryterett eller min egen Pizza oppskrift. Eller så slenger jeg bare sammen noe som blir godt. Elsker å lage mat Sommertid... Grill (Det som kan grilles) med masse deilige grønnsaker Perleandra: Hvem ser du på som ditt Idol? Calavi: Er du glad i skalldyr? Jessica: Hadde du en koselig fredag? Sola de: Fikk du mange kommentarer på bildet ditt da du la det ut? Petter: hvilken kroppsdel kunne du tenkt å gjøre noe med? Vux: Kommer du tilbake? Du er savnet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1150 Del Skrevet 11. februar 2015 NJ: Når gråt du sist? Jeg hadde tårer i øynene da jeg snakket med deg i går. Ikke lei meg tårer, men *sukk* skjønner hva du mener tårer. Du fortjener å ha det godt, vennen Ja, enig med deg.. I dag har jeg vært skikkelig flink og tatt en telefon som jeg har utsatt i evigheten. Jeg tror det var starten på noe nytt og noe som på sikt vil være bra for meg. Det ble noen tårer i dag, men jeg har fått trøst og god støtte fra pappa og NJ så da blir det sikkert fint Litt rar dag, men definitivt et høydepunkt jeg er litt stolt over å ha gjennomført! Ja du skal være stolt!!! Fordi du er enormt sterk. Jeg er iallefall stolt av deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar 2015 #1151 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Non Juan: Hva har gledet deg mest siste par dagene? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1152 Del Skrevet 11. februar 2015 Tror jeg gjorde det på rett tidspunkt av døgnet og i rett tråd Non Juan: Hva har gledet deg mest siste par dagene? Flotte samtaler med Jessica, utrolig stol over henne. Sola de: Hva tenker du da du ser ei eldre kvinne på tja... si 93 år? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar 2015 #1153 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Non Juan: Hvordan tror du at du blir som gammel? Endret 4. mars 2015 av Sola de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 11. februar 2015 #1154 Del Skrevet 11. februar 2015 Flotte samtaler med Jessica, utrolig stol over henne. Hvor kjøpte du denne utrolige stolen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1155 Del Skrevet 11. februar 2015 Hvor kjøpte du denne utrolige stolen? LMAO!!!!! Hahahaahahahahaha..... Jeg stoler på henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #1156 Del Skrevet 11. februar 2015 Det ser jeg nesten hver dag det Flotte damer, som har mye å fortelle Non Juan: Hvordan tror du at du blir som gammel? Jeg tror jeg kommer til å bli en gammel gretten lunefull fyr. Neida.. jeg håper jeg ikke blir til bry for andre iallefall. Ellers tror jeg ikke jeg er anderledes bortsett fra livserafring. Snakker ikke om kropp og slik.. Sola de: Likte du å se Fragglene? Harvey Specter: Hvordan får du ventetid til å gå fortere? Olaf: Har du klokke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar 2015 #1157 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Non Juan: Var det noe barne tv du syntes var skummelt? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 11. februar 2015 #1158 Del Skrevet 11. februar 2015 Jessica: Skal du og NJ noe spesielt på valentinsdagen? Hvis han oppfører seg pent Jessica!: Har du drevet med sofasurfing? Nei, jeg er ikke helt typen til det.. Jessica: Hadde du en koselig fredag? Yes man NJ: I hvilken alder begynte du å føle deg voksen? Husker du f.eks spesielle episoder som gjorde at du fikk den følelsen? Sola de: Har du noen ord eller setninger du tar deg selv i å bruke veldig ofte i dagliglivet? Olaf: Hvordan er den optimale valentinesday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. februar 2015 #1159 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Jessica!: Har du noe favorittsitat? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. februar 2015 #1160 Del Skrevet 11. februar 2015 Calavi: Siste eksperiment med mat som du kan huske? Hmm, er vel en måned siden sist. Blir ofte til at de samme rettene går igjen... På noen områder er det nødvendig, på andre overhodet ikke Calavi: Liker du å svømme? Ja, det er ålreit det Calavi: Bruker du huskeliste når du skal handle? Ikke med mindre jeg skal bake eller gå gjester. Calavi: Hvilke sminkeprodukter bruker du daglig? Det varierer litt hvor mye jeg gidder å sminke meg, men har stort sett alltid på concealer og mascara Om jeg bruker "hele pakka" så har jeg concealer, foundation, pudder, solpudder, rouge, brynspenn, eyeliner og mascara. Phuu... Calavi: Har du noen gang telt kalorier? Overhodet ikke Jeg vet omtrent ikke hvor mye kalorier det er i noe som helst egentlig... Calavi: Er du glad i skalldyr? Jeg har hatt skalldyrallergi hele livet, så det var først for noen år siden at jeg fikk smakt det for første gang ved hjelp av medisiner. Og da smakte det i grunn bare... hav Med merkelig konsistens... Men jeg synes hummer er ålreit da, så det er det eneste som har falt i smak. Non Juan: Hva stod detpå den siste sms'en du fikk? Sola de: Hvilke uvaner har du? Jessica: Hvor høy er du? Vux: Hva drikker du helst på fest? Olaf: Hva er det rareste du har spist? Perelandra: Hva synes du om valentines day? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå