Sola de Skrevet 18. januar 2015 #381 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Olaf: Hva trener du? Endret 4. mars 2015 av Sola de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. januar 2015 #382 Del Skrevet 18. januar 2015 Evans sov du godt i natt? Sov veldig godt! la meg tidlig og stod opp ganske tidlig. Fyrte opp i peisen (fikk det til etter tredje forsøk), lagde kaffe og vekte samboeren min som hadde vært ute litt for lenge i går Evans: Tror du problemer kan bli større av å overtenke ting? Ja, absolutt! Jeg gjør det selv ganske ofte. Lager problemer ut av ingenting, og de små problemene jeg har vokser til fjell noen dager. Andre dager går livet lenkende lett Evans favoritt is? Yougurt is! :D Evans: Kjenner du noen som sliter her i livet grunnet andres fordommer? Jeg kjenner noen som sliter med å få aksept for legningen sin av familie, og andre rundt dem. Det er veldig leit at det fortsatt skal være slik for noen. Evans: Hvordan ville du bodd, hvis økonomien ikke var et hinder? Enten i en kjempestor, flott leilighet eller i et stort hus ved havet. Nei. Har aldri hatt det heller. Den bilen jeg har nå har vært drømmebilen siden den ble presentert i 2005. På en liste jeg skrev da jeg var liten står den øverst på listen . Nå er drømmebilen etterfølgeren, men den skal ikke presenteres før i sommer... Synes det er viktig at drømmebilen kan være oppnåelig og håper å kunne kjøpe den når den havner på bruktmarkedet Muligens blir den seende ut som dette NJ: Har du med poser/handlenett eller kjøper du nye når du handler? Evans: Liker du overraskelser? Petter: Hvilken bil kunne du absolutt ikke tenkt deg? En bil du hadde vært flau av å bli sett i. Post gjerne bilde Evans: Har du mange Ikea møbler? Nei, vi har faktisk ingen! Jessica: Har du fått gjort det du skulle i dag? Petter: Har du vasket klær i dag? Olaf: Liker du cola light? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #383 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter hva skal du spise til middag i dag? Det ble kjøttkaker på brødskiver Petter: Favorittsitatet ditt? Hm... det er jeg ikke helt sikker på. Liker denne her da. Petter: Hva er den heftigste bilen du har kjørt eller sitti på med? Det var en eller annen subaru med kjempemotor, vet ikke modell. Det var heftige saker. Petter: Har du vasket klær i dag? Nei, ikke i dag. Er ikke fremmed for å vaske klær på søndager sånn ellers altså Olaf: Har du en fobi?Evans: Fineste gaven du har fått av noen som er eller var glad i deg?Sola de: Bomull eller ullundertøy?Nosoul: Mener du sa du hadde vært her på østlandet, hva var den største forskjellen du lot merke til fra det du er vant til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 18. januar 2015 #384 Del Skrevet 18. januar 2015 Nosoul: Mener du sa du hadde vært her på østlandet, hva var den største forskjellen du lot merke til fra det du er vant til? Det stemmer det! Den største forskjellen, var det at jeg så massemasse pene menn Sola De er du lykkelig?Petter hvilket dyr kunne du tenkt deg å hatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #385 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Petter: Bruker du stillongs? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #386 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Nosoul: Hva gjør deg lykkelig? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #387 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter hvilket dyr kunne du tenkt deg å hatt? Katt kanskje, hvis jeg hadde bodd et annet sted. Petter: Bruker du stillongs? Nei, jeg finner bare sånne med to ben.Sola de: Liker du å gå uten lue selv om det er litt kaldt og blåser?Nosoul: Har du kort vei til Sverige fra der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #388 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Petter: Har du noen gang blitt forkjølet av å gå ut i kald vind med vått hår? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #389 Del Skrevet 18. januar 2015 Ja. Burde sikkert brukt lue... Petter: Har du noen gang blitt forkjølet av å gå ut i kald vind med vått hår? Nei. Sola de: Har du noen gang vært i botanisk hage i oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 18. januar 2015 #390 Del Skrevet 18. januar 2015 Denne. Den er enda styggere i virkeligheten synes jeg.Dette monsteret her er en av drømmebilene mine. 159: Hva synes du om bilen på linken over? Sola de: Synes du en mann blir kjekkere hvis han kler seg i rett bil? Jeg synes faktisk PT-cruiseren er litt stilig Kul Håper de som har slike biler tar godt vare på de!! Nei, kunne ikke brydd meg mindre. Sola de: Hva om han kjørte denne: eller denne: eller denne: fremdeles likegyldig? Lexus IS 300h. Føler at den ikke er helt urealistisk heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #391 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Petter: Hvor ofte er du i Oslo? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 18. januar 2015 #392 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) 159: Har du bildilla? Endret 4. mars 2015 av Sola de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. januar 2015 #393 Del Skrevet 18. januar 2015 Evans: Fineste gaven du har fått av noen som er eller var glad i deg? Fikk røde cherrox av pappa til jul da jeg var liten. Fortsatt den fineste gaven jeg har fått - og den jeg har blitt mest glad for Petter: Liker du å gi gaver? 159: Hvorfor har du et brukernavn som er "159", betyr tallene noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 18. januar 2015 #394 Del Skrevet 18. januar 2015 Sorry, men de var for upraktisk for meg. 159: Har du bildilla? så du synes ikke de var stygge altså? Ja, jeg har hatt bildilla siden jeg ble født (vertfall så lenge jeg husker) Nosoul: Hva skal kg-food-babyen hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
159 Skrevet 18. januar 2015 #395 Del Skrevet 18. januar 2015 159: Hvorfor har du et brukernavn som er "159", betyr tallene noe spesielt? Det har jeg svart på før, og de som kjenner til "det" vet hva det er. Evans: Er du glad i dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 18. januar 2015 #396 Del Skrevet 18. januar 2015 Det har jeg svart på før, og de som kjenner til "det" vet hva det er. Evans: Er du glad i dyr? Må jeg begynne å lete da Ja, veldig glad i dyr. Men ikke på den måten at jeg har 100 katter og kler de ut i kjoler Nosoul: Har du hatt en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #397 Del Skrevet 18. januar 2015 NonJuan: Når stod du opp i dag? Jeg våknet klokken 10:50 i dag. NJ: Hva skal min søte historie handle om? Alle søte historier handler bare om deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #398 Del Skrevet 18. januar 2015 NonJuan: Har Jessica! god greie på bil? Åja, lurer på om det bor en liten bilmekaniker i henne Lufting er hun helt rå på!! NJ: Har du med poser/handlenett eller kjøper du nye når du handler? Tja, det hender jeg gjør det. Men burde vært mye flinkere. 159: Spiser du Kylling? Petter: Hadde du turt å sitte på med Petter Solberg? Olaf: Har du farget håret noen gang? Sola de: Er du en vågal person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #399 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter: Hvor ofte er du i Oslo? Sånn omtrent aldri. Petter: Liker du å gi gaver? Ja, jeg er egentlig litt glad i det.Sola de: Har du noen gang vært inni en sånn der stor oppblåsbar boble?Evans: Hva gjør deg interessert i en person? Mener ikke forelsket her altså.NonJuan: Trist at helga er snart over? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PPM Skrevet 18. januar 2015 #400 Del Skrevet 18. januar 2015 Petter: Hadde du turt å sitte på med Petter Solberg? Ja, men jeg hadde nok vært passe redd.NonJuan: Har du sittet på med noen tilsvarende det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå