Gå til innhold

Menn skal gjøre det dem kan, og kvinner skal holde seg unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er det som driver og tenker slik? det fins menn som er utdannet når det gjelder design og interiør. og da er det noen ganger dama ikke vet så mye om det, samme med ting menn vanligvis vet om, noen ganger er det dama som er best på det

Anonymous poster hash: 25a88...547
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dysleksi?

Anonymous poster hash: 026eb...536
Skrevet

Ja, hvem er det som tenker sånn da?

Skrevet

Jeg skjønte lite av dette. Kan du forklare det på en annen måte?

Anonymous poster hash: 1c19d...444

Skrevet

Dysleksi?

Anonymous poster hash: 026eb...536

Hva mener du?

Jeg skjønte lite av dette. Kan du forklare det på en annen måte?

Anonymous poster hash: 1c19d...444

Otto (Sinnasnekkern) Forventer at menn skal holde seg unna alt som har med design og interriør og indikerer at menn ikke kan noe om det og at dem skal holde seg til å gjøre manne ting og så skal damer gjøre dame ting

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg nå ikke enig i. Mannen i huset skal da og ha en finger med i spillet på hvordan hans eget hjem skal se ut. Man trenger ikke å være verdensmester i interiør og design for å vite hva man foretrekker. Og dama kan vel trå til og hjelpe mannen med grovarbeidet og. Damer er født med to never, er de ikke?

• Liker 1
Skrevet

Det er jo vell forhold også hvor dama er litt maskulin, trenger og er sterk og mannen ikke er så sterk og ikke har så mye muskler, dette blir jo mer gammeldags syn, slik som dem som hetser homofile...

• Liker 1
Skrevet

Det er jeg nå ikke enig i. Mannen i huset skal da og ha en finger med i spillet på hvordan hans eget hjem skal se ut. Man trenger ikke å være verdensmester i interiør og design for å vite hva man foretrekker. Og dama kan vel trå til og hjelpe mannen med grovarbeidet og. Damer er født med to never, er de ikke?

Akkurat :)

Skrevet

Hva mener du?

Otto (Sinnasnekkern) Forventer at menn skal holde seg unna alt som har med design og interriør og indikerer at menn ikke kan noe om det og at dem skal holde seg til å gjøre manne ting og så skal damer gjøre dame ting

Enig at det er en del sånn type tankegang ute og går, bevisst eller ubevisst, men synes nå absolutt at menn skal kunne få gjøre/interessere seg for "dameting" om de vil. Fritt land og alt det der.

Anonymous poster hash: b2b0e...17c

Skrevet

Ryddet for avsporing.

Surriball, mod.

Skrevet

Enig at det er en del sånn type tankegang ute og går, bevisst eller ubevisst, men synes nå absolutt at menn skal kunne få gjøre/interessere seg for "dameting" om de vil. Fritt land og alt det der.

Anonymous poster hash: b2b0e...17c

ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...