AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei! Jeg har et lite problem med pcen min som jeg kjøpte for ca 1 år siden. De siste månedene har det vært vanskelig å lade den, fordi inntaket er på en måte ødelagt. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det helt, men de små metal tingene inni selve ``lade hullet`` har på en måte blitt løse, og dermed når jeg tar laderen inn når den ikke helt inn. Så for å lade den må jeg enten holde den med hånden så den kommer helt til, eller sette den mot noe hardt. Dette er ekstremt plagsomt, med tanke på at jeg jobber veldig mye på den. Har noen opplevd noe lignende? Eller har noen tips å komme med? Anonymous poster hash: 2d237...f04
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Har du tilfeldigvis Asus? Nei har en toshiba satelitte Anonymous poster hash: 2d237...f04
Gjest C'est la vie:) Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Nei har en toshiba satelitte Anonymous poster hash: 2d237...f04 Om den er på nippet av ett år burde det gå på garanti å få fikset det. Spør om Asus fordi jeg har hatt samme problemet (det er kjent at det skjer med flere av denne typen..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå