Gjest Gubben Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Etter å tilfeldig ha havnet på dette forumet og lest gjennom en del innlegg virker det som det kan begynne å bli vanskelig å være mann. Vi må: *Være "klar" hele tiden. (Hvis ikke er vi homo/mistet interessen/utro/onanister e.t.c) *Hele tiden komme med komplimenter(uansett hvor jævlig dagen ellers har vært) *Ikke ha tanker om at andre kvinnfolk vi ser kan være sexy(idiotisk, ingen normale menn mister evnen til å legge merke til sexy kvinner selv om man har funnet en man er glad i) *Ha stor og tykk penis(enkelte damer her på forumet ser faktisk bort fra ALLE andre egenskaper og vraker den som skulle vise seg å komme til kort) Kunne fortsatt listen lenge enda men poenget mitt er: hvorfor skal alt være så vanskelig og komplisert. Hvor er "leken", spenninga og morroa. Hvorfor må allting alltid være perfekt? Dette var kun noen tanker jeg fikk etter å ha lest noen innlegg her. Noen vil sikkert skyte tilbake å si at mannfolk er verre, OK vis meg det forumet med de innleggene så skal jeg lese de også.
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Skjønner'rei godt jeg - Men jeg tror nok at de fleste kvinner her inne tar hele pakka hvis de finner en mann de liker som person. Ikke mange vil velge vekk en prins bare fordi han har en litt liten tissetass.... Forresten jenter; tissetasser kan faktisk virke litt små, eller mindre enn de vanligvis er, første gang mannen har sex med deg. Illustrasjon: Min til-og-fra-elsker er en ganske kortvokst mann, og første gang jeg var hjemme hos ham og vi skulle ha sex, la jeg merke til at nuddelen var ganske liten, men jeg hadde ikke ventet en diger kubbe heller, mannen er jo liten..... Men neste gang jeg var hos ham, var den plutselig betraktelig større - og det har den vært siden. Tror bare han var litt nervøs den første gangen jeg..... Faktisk er den en liten smule over det berømmelige gjennomsnittet tror jeg (uten at jeg har målt akkurat da...) Noen andre som har opplevd dette?
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Og hvor ble det av uttrykket "det er individuellt"??
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Vanskelig å være mann? Tja, det kan vel føles vanskelig å være menneske av og til, det enten man er mann, kvinne, gammel eller ung. De fleste av oss vil bestandig ha visse forventniger til dem rundt oss- noen av dem kan virke urealistiske. Men de rister vi som har litt vett (hehe) i hodet av oss når vi blir litt "voksne" i tankegangen. Når det er sagt forventer/krever jeg ikke noe av det du skriver av min mann.
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Det er ikke så ille som du skal ha det til, Gubben. Det gjelder å lese innleggene med en stor klype salt. Like greit å lære seg det først som sist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå