Gå til innhold

Klage til nav - hva er riktig ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått brev om vurdering om tilbakebetaling av det de mener er feilutbetalte dagpenger. Jeg ga svar tilbake og fikk vedtak. Fikk beskjed om at jeg kunne klage. Jeg klagde og fikk beskjed om saksbehandlingstid på 6 Mnd. Fikk så nytt brev med delvis omgjort vedtak til fordel for meg men fortsatt er jeg ikke enig. Nå står det ingenting om klageretten. Jeg ønsker å klage videre. Sender jeg da klage til nav klageinstans eller trygderetten? Er det til nav klageinstans først lgså ev trygderetten etterpå? Noen som vet ?

Anonymous poster hash: 5df9b...065

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betal det du skylder så er du ferdig :)

Anonymous poster hash: ee0c3...fc9
  • Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Det første klagen din er vell fortsatt gyldig så lenge vedtaket kun er delvis omgjort?

Skrevet

Har fått brev om vurdering om tilbakebetaling av det de mener er feilutbetalte dagpenger. Jeg ga svar tilbake og fikk vedtak. Fikk beskjed om at jeg kunne klage. Jeg klagde og fikk beskjed om saksbehandlingstid på 6 Mnd. Fikk så nytt brev med delvis omgjort vedtak til fordel for meg men fortsatt er jeg ikke enig. Nå står det ingenting om klageretten. Jeg ønsker å klage videre. Sender jeg da klage til nav klageinstans eller trygderetten? Er det til nav klageinstans først lgså ev trygderetten etterpå? Noen som vet ?

Hvor stor er summen?

Anonymous poster hash: dd274...9ba

Skrevet

Man betaler da ikke når man mener at man rettmessig har mottatt penger.

Mitt spørsmål er : hvor klager jeg. Hvordan er rekkefølgen? Er nav klageinstans en egen instans som behandler klagee?

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 9f6b8...e1e
Skrevet

Ontakt en advokat dersom du mener du har en god sak og får medhold, vil du få advokatutgiftene dekket ette paragraf 36 i forvaltningsloven.

Anonymous poster hash: fe211...59b

Skrevet

Ring Nav og spør.

Anonymous poster hash: 7462c...e4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...