Gå til innhold

Alenemødre/fedre, hvor tar dere med barna på ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere? Reiser dere alene eller med andre? Innenlands eller utenlands? Storby, charter, campingplasser, telttur i fjellheimen, leie hus, bo på landet etc?

Tips og erfaringer settes alltid pris på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var alene med eldste fra han var 3.5 til han var 6 år. Vi reiste blant annet alene til Dublin, London og København. Sammen med storfamilien (foreldre, søsken og barn av de) var vi i Vimmerby, Stockholm, på hytteturer og fjellturer :-)

Skrevet

Jeg var alene med eldste fra han var 3.5 til han var 6 år. Vi reiste blant annet alene til Dublin, London og København. Sammen med storfamilien (foreldre, søsken og barn av de) var vi i Vimmerby, Stockholm, på hytteturer og fjellturer :-)

Ganske likt her - tilpasset de enkeltes alder og hva de hadde lyst til. litt mildt press noen ganger - men du verden så fine turer vi hat hatt!

Skrevet

Reiser stort sett på badeferie i 2 uker i middelhavet, fra 3 år .....

Anonymous poster hash: 90f00...2f5
Skrevet

Jeg reiser alene med 3 barn. Det som begrenser hvor vi reiser er penger - og ikke at jeg reiser alene med 3 stykker. Vi har vært på typisk sydentur, storbyferie, norgesferie etc. Send meg gjerne en PM hvis du trenger tips eller har konkrete spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...