Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Til dere som har prøvd dem - med eller uten smak - smaker det ok eller smaker det ekkelt? Min søte til-og-fra-elsker liker at jeg bruker veldig mye spytt når jeg suger ham, men jeg tørker jo helt ut i munnen etter hvert, så da fikk jeg plutselig ideen om glidekrem. Kan det anbefales? Så jeg slipper å tenke på om det er vått nok hele tiden..... det tar bort så mye av oppmerksomheten på selve "jobben".
^me^ Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 jeg bruker glidekrem fra kondomeriet(med jordbærsmak) den blir varm når du puster på den eller gnir den inn en plass...men smaker litt merkelig..den lukter bedre for og si det sånn.. du får tak i glidekrem uten smak på apoteket og glidekremer i alle smaker og farger på kondomeriet... eple,jordbær, pasjonsfrukt, lakris, pære, appelsin..you name it! du finner nåkk ut av det! se på denne linken jeg fant til deg! https://www.kondomeriet.no/webshopkit.fcgx?...ection&xpid=469 bare trykk på linken oppforbi! vil anbefale sex tarts glid (den spiselige)
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Tusen takk ^me^. Nå har jeg bestilt med mandarinsmak, så får vi se.....
~Viva~ Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Bruker av og til en greie fra kondomeriet vi og, men det er vel en massasjeolje heller enn en glidekrem. Uansett- spiselig er den, men smaker litt sterkt synes jeg (har med blåbær)
The NYMFO Girl:) Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 ikke alle glidekremer som er gode, men jeg har prøvd ut en liten ting. det høres kanskje en smule merkelig ut, men strø på litt sukker, da blir den mye søtere. og smaker bedre!! Jordbær,blåbær, og kokos er veldig god. pluss fersken.(strø over litt sukker) så blir det mye bedre
^me^ Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 haha! syns jeg ser uttrykket hans når jeg kommer inn på soverommet der han ligger meg erigert kuk og heller sukker over kuken hans og samtidig bruker glidemiddel med smak! han må jo tro at kuken hans må stinke eller noe sånn! eller at jeg skal gjøre til rette et måltid! neida..hehe..bare noen merkelige tanker fra meg!
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2004 #8 Skrevet 5. august 2004 Strø på sukker? Kan ikke det rispe og være litt vondt for ham da? Tenker sandkorn og skrubb jeg da. Selv hender det jeg skrubber ansiktet med salt hvis jeg har sluppet opp for skrubbekrem, og jeg ville ikke gjort det med en stakkars tissetass nei....
The NYMFO Girl:) Skrevet 5. august 2004 #9 Skrevet 5. august 2004 Jeg har ikke fått noen klager,på det enda!! men man vender seg vell til litt smerte,når man har gjort det et par ganger..... eller dere kan bruke Sirup, det gjør ikke vondt.. men bruker man sånn varme olje,med smak, så smelter faktisk sukkeret..............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå