Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Har regnet ut at man ikke sparer spesielt mye på Kerastase-produkter på Lookfantastic. Lurte derfor på om noen vet hva Kerastase shampo koster her i Norge? Balsamen koster vel rundt 180,- sant?
Gjest Odense Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Tror jeg betalte 340 eller noe slikt for shampo og balsam..husker ikke helt presist..
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Hvordan er egentlig shampoen da? Har balsamen nå (den grønne), og den er nydelig, og perfekt til mitt fargede hår.
Gjest Ethereal Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Jeg elsker både shampoen og balsamen. Shampoen vasker mildt uten å gjøre håret stivt, men det blir heller ikke tungt. Sammen er de uslåelige; skulle ønske jeg fant litersflasker av dette stoffet. Og jeg liker også lukta.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Shampo koster kr 165,- Balsam koster kr 175,- (I hvert fall den grønne ciment.. gjør det..) Man sparer kanskje 5 kr på å kjøpe de hos Lookfantastic...
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Heller mot Joico reconstruct balsam fra Lookfantastic, har nettopp kjøpt ny shampo og balsam fra Sebastian, men jeg er storforbruker av balsam, og den går myye fortere en shampo. Antar at balsamen lukter noe a la hårkuren (grusom bananlukt), men den skal visstnok være veldig god til skadet hår. Dessuten, til under 150 kr (inkl.porto) for 400 ml blir det under halvparten så dyrt som Kerastase..Selv om jeg elsker den ciment anti-usure-balsamen derfra. Får bruke de siste restene av den med andakt..
Lythande Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Hvor får man kjøpt Kerastase produkter i Oslo-området???
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Magic-ettellerannet i 1. etg på oslo city har vel, tror jeg.... Og frisøren på Lambertseter. Mange fler, men det er så lenge siden jeg flyttet fra byen nå så jeg husker ikke lenger.....
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2004 #10 Skrevet 5. august 2004 Kerestase kan du kjøpe på alle Nikita- salonger, Adam og Eva, Hai&There, Alex....+ enda noen fler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå