Green Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 No gjer eg opp snart! Fyrst var det organisten som hadde tatt feil av datoen og ikkje kan spele. Så har eg streva i vekevis med å få pianist, framleis ikkje i orden. Og i dag ringer trompetisten og seier at han ikkje kan spele! :o Det er ei og ei halv veke igjen. Det her er ikkje gøy i det heile tatt. Har ringt rundt til mange og prøvd å få tak i to nye trompetistar, håpar det ordnar seg. For dette er utruleg viktig for oss! :cry:
Brud04 Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Er det mulig???!! Kjenner at jeg blir irritert på dine vegne. Skjønner godt at du føler deg oppgitt. Jeg håper det ordner seg for dere. Krysser fingre og tær!!! :trøste:
nat26 Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Stakkars dseg,skjønner godt at du er irritert.Håper det ordner seg fort.Lykke til
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Hvordan er det mulig å melde avbud på sånne ting så kort tid før? :o
Måne Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Stakkars deg, føler med deg - det ordner seg sikkert til slutt... :trøste:
Lorangemy Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 :trøste: Krysser fingrene!! Håper det ordner seg for dere.
-ida- Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Huff og huff, vi har det sånn med gjeseter vi da faller fra som fluer om dagen.
hoppende Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Uff og uff, ikke hyggelig. Vi strever også med litt av hvert, men vi må jo bare satse på at det ordner seg alt sammen, og det gjør det som oftest. Lykke til!
Linn3c Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Triste greier! - Du kan ikkje få tak i organisten i ei av nabokyrkjene eller liknande?
Green Skrevet 5. august 2004 Forfatter #10 Skrevet 5. august 2004 og i går kveld streika bilen i tillegg :-x Og der er lang køøøø på verkstaden... Men eg har fått pianist! :-)
majan Skrevet 5. august 2004 #11 Skrevet 5. august 2004 stakkars dere. :trøste: men det er jo fint at du har fått pianist da :-)
camie Skrevet 5. august 2004 #12 Skrevet 5. august 2004 Kjenner til akkurat den situasjonene og den er på ingen måte morsom! Må si at jeg virkelig føler med deg og håper at alt ordner seg, det gjør som regel det.... det ordner seg for snille jenter..... :dagensrose:
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 :trøste: Skal se alt ordner seg til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå