AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Okei, jeg aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig, jeg bare må få dette ut! Jeg er ikke den type jente som faller lett for gutter, jeg er egentlig veldig kresen og har aldri vært ordentlig forelsket eller hatt et seriøst forhold. (egentlig har jeg ikke hatt noe forhold i det hele tatt.) Har aldri møtt en mann og tenkt at jeg bare MÅ ha han ellernoe sånn. Ja, dere skjønner greia..? Så er det denne fyren på jobben min da. Vi jobber ikke alltid i samme avdeling, men helt siden jeg så han første dagen, føler jeg at han har "tatt" meg med storm. Jeg kan faktisk ikke forklare det. Han er kjekk, ja, men det er akkurat som at han har en slags energi rundt seg, som gjør meg helt ... rar. Jeg elsker å være i nærheten av han, samtidig som jeg sliter med å være meg selv. Jeg er redd for å gjøre feil i nærheten av han, jeg er redd for å drite meg ut, redd for å si noe galt.. Ja, egentlig føler jeg meg som et slags nervevrak rundt han. Hjertet mitt begynner å dunke vanvittig fort i samme sekund han kommer inn i rommet, og jeg blir helt skjelven inni meg. Og varm i ansiktet. Han er så kjekk! Jeg er virkelig helt på knærene etter han, men jeg aner ikke hvorfor.. Dette er så utrolig forvirrende. Den fornuftige delen av meg skjønner selvsagt ikke hva følelsene mine surrer med. Det er jo åpenbart at vi egentlig ikke passer sammen, og dessuten vet jeg jo at han ikke vil ha meg... Og jeg ser ikke for meg at vi to kunne passet inn i et forhold. Vi er så forskjellige.. Men likevel - jeg er nær ved å besvime hver gang jeg ser han. Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer med meg? Hva er dette for noe? Dette er utrolig nytt for meg. Jeg føler meg så utrolig forvirret.. hvorfor akkurat han? Jeg har møtt på gutter jeg personlig mener er mye kjekkere og bedre enn han, men jeg føler ikke at jeg holder ikke på å besvime da..? Jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: fcffb...721
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Han har nok en svær boner gjømt under boksen og dine kvinnlige fermomoner merker dette og at han er klar for paringstid. hohohohoho ahahaha hohohoh Anonymous poster hash: 4093a...2c6 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Han har nok en svær boner gjømt under boksen og dine kvinnlige fermomoner merker dette og at han er klar for paringstid. hohohohoho ahahaha hohohoh Anonymous poster hash: 4093a...2c6 ergh, skulle ønske det var tilfelle altså!! har lyst på han Anonymous poster hash: fcffb...721
Charlene87 Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Okei, jeg aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig, jeg bare må få dette ut! Jeg er ikke den type jente som faller lett for gutter, jeg er egentlig veldig kresen og har aldri vært ordentlig forelsket eller hatt et seriøst forhold. (egentlig har jeg ikke hatt noe forhold i det hele tatt.) Har aldri møtt en mann og tenkt at jeg bare MÅ ha han ellernoe sånn. Ja, dere skjønner greia..? Så er det denne fyren på jobben min da. Vi jobber ikke alltid i samme avdeling, men helt siden jeg så han første dagen, føler jeg at han har "tatt" meg med storm. Jeg kan faktisk ikke forklare det. Han er kjekk, ja, men det er akkurat som at han har en slags energi rundt seg, som gjør meg helt ... rar. Jeg elsker å være i nærheten av han, samtidig som jeg sliter med å være meg selv. Jeg er redd for å gjøre feil i nærheten av han, jeg er redd for å drite meg ut, redd for å si noe galt.. Ja, egentlig føler jeg meg som et slags nervevrak rundt han.Hjertet mitt begynner å dunke vanvittig fort i samme sekund han kommer inn i rommet, og jeg blir helt skjelven inni meg. Og varm i ansiktet. Han er så kjekk! Jeg er virkelig helt på knærene etter han, men jeg aner ikke hvorfor.. Dette er så utrolig forvirrende. Den fornuftige delen av meg skjønner selvsagt ikke hva følelsene mine surrer med. Det er jo åpenbart at vi egentlig ikke passer sammen, og dessuten vet jeg jo at han ikke vil ha meg... Og jeg ser ikke for meg at vi to kunne passet inn i et forhold. Vi er så forskjellige.. Men likevel - jeg er nær ved å besvime hver gang jeg ser han. Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer med meg? Hva er dette for noe? Dette er utrolig nytt for meg.Jeg føler meg så utrolig forvirret.. hvorfor akkurat han? Jeg har møtt på gutter jeg personlig mener er mye kjekkere og bedre enn han, men jeg føler ikke at jeg holder ikke på å besvime da..? Jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: fcffb...721 jeg hadde AKKURAT som deg for ikke så lenge siden, bortsett fra at vi kanskje ikke var så forskjellige, hvem vet :-/ ikke for å skremme deg, jeg var veldig nervøs da jeg snakket med han, og sa faktisk noe dumme ting... :-( du er nok avstandsforelsket. Men når du virkelig finner ut at dere ikke passer sammen, så vil det nok gå over. Prøv å snakk med han og se åssen det går.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Har det AKKURAT som deg for tiden! Kjempekjekk fyr på jobben. Får hetetokter og hjertebank hver gang jeg ser han, det har blitt så ille nå at jeg er nødt til å unngå ham. Blir knæsj rød i fleisen og får helt noia. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig en dag falt jeg helt pladask, enda vi har jobbet sammen en stund. Anonymous poster hash: 2d4c2...3df
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Haha ser ut som alle Norges kvinner er forente her. Jeg har det likt. Men han liker meg og da, så det er en morsom liten flørt på gang Anonymous poster hash: 0b6f1...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Hvilken bransje jobber dere i? Anonymous poster hash: 3720f...536
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Hvilken bransje jobber dere i? Anonymous poster hash: 3720f...536 Lurer på det samme, hvilke jobber har dere? Anonymous poster hash: 4672d...e6a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 jeg hadde AKKURAT som deg for ikke så lenge siden, bortsett fra at vi kanskje ikke var så forskjellige, hvem vet :-/ ikke for å skremme deg, jeg var veldig nervøs da jeg snakket med han, og sa faktisk noe dumme ting... :-( du er nok avstandsforelsket. Men når du virkelig finner ut at dere ikke passer sammen, så vil det nok gå over. Prøv å snakk med han og se åssen det går. jeg har snakket en del med han, om alt mulig rart og ingenting forandrer seg... Jeg har hatt det sånn her i over et år nå. Helt siden første dagen jeg så han. Har jo selvsagt ikke snakket med han om hva jeg føler, men... Det vet jeg ikke om jeg tørr heller. Får helt angst bare av tanken.. Jeg tror uansett at han vet det... Om ikke han har funnet det ut på egenhånd, så har sikkert noen andre lagt merke til min surrete oppførsel, og fortalt det til han. Anonymous poster hash: fcffb...721
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Har det AKKURAT som deg for tiden! Kjempekjekk fyr på jobben. Får hetetokter og hjertebank hver gang jeg ser han, det har blitt så ille nå at jeg er nødt til å unngå ham. Blir knæsj rød i fleisen og får helt noia. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig en dag falt jeg helt pladask, enda vi har jobbet sammen en stund. Anonymous poster hash: 2d4c2...3df Jeg falt pladask første dagen jeg så han... Føler meg som hoverollen i en komedie. Det er helt håpløst, dette her haha! Anonymous poster hash: fcffb...721
Ok2k Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg har faktisk aldri hatt dette problemet med folk på jobben. Endret 16. januar 2015 av Ok2k 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Okei, jeg aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig, jeg bare må få dette ut! Jeg er ikke den type jente som faller lett for gutter, jeg er egentlig veldig kresen og har aldri vært ordentlig forelsket eller hatt et seriøst forhold. (egentlig har jeg ikke hatt noe forhold i det hele tatt.) Har aldri møtt en mann og tenkt at jeg bare MÅ ha han ellernoe sånn. Ja, dere skjønner greia..? Så er det denne fyren på jobben min da. Vi jobber ikke alltid i samme avdeling, men helt siden jeg så han første dagen, føler jeg at han har "tatt" meg med storm. Jeg kan faktisk ikke forklare det. Han er kjekk, ja, men det er akkurat som at han har en slags energi rundt seg, som gjør meg helt ... rar. Jeg elsker å være i nærheten av han, samtidig som jeg sliter med å være meg selv. Jeg er redd for å gjøre feil i nærheten av han, jeg er redd for å drite meg ut, redd for å si noe galt.. Ja, egentlig føler jeg meg som et slags nervevrak rundt han. Hjertet mitt begynner å dunke vanvittig fort i samme sekund han kommer inn i rommet, og jeg blir helt skjelven inni meg. Og varm i ansiktet. Han er så kjekk! Jeg er virkelig helt på knærene etter han, men jeg aner ikke hvorfor.. Dette er så utrolig forvirrende. Den fornuftige delen av meg skjønner selvsagt ikke hva følelsene mine surrer med. Det er jo åpenbart at vi egentlig ikke passer sammen, og dessuten vet jeg jo at han ikke vil ha meg... Og jeg ser ikke for meg at vi to kunne passet inn i et forhold. Vi er så forskjellige.. Men likevel - jeg er nær ved å besvime hver gang jeg ser han. Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer med meg? Hva er dette for noe? Dette er utrolig nytt for meg. Jeg føler meg så utrolig forvirret.. hvorfor akkurat han? Jeg har møtt på gutter jeg personlig mener er mye kjekkere og bedre enn han, men jeg føler ikke at jeg holder ikke på å besvime da..? Jeg forstår ingenting. Anonymous poster hash: fcffb...721 Hvordan vet du at han ikke vil ha deg egentlig? Anonymous poster hash: 8d5d0...667
Charlene87 Skrevet 18. januar 2015 #13 Skrevet 18. januar 2015 jeg har snakket en del med han, om alt mulig rart og ingenting forandrer seg... Jeg har hatt det sånn her i over et år nå. Helt siden første dagen jeg så han. Har jo selvsagt ikke snakket med han om hva jeg føler, men... Det vet jeg ikke om jeg tørr heller. Får helt angst bare av tanken.. :(Jeg tror uansett at han vet det... Om ikke han har funnet det ut på egenhånd, så har sikkert noen andre lagt merke til min surrete oppførsel, og fortalt det til han. Anonymous poster hash: fcffb...721 han jeg likte, en kompis sladra på meg senere. Men han ble interessert da :-D syns du skal spørre han ut. Gutter blir smigret av det. han jeg likte ble det ! :-P
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #14 Skrevet 3. juni 2015 han jeg likte, en kompis sladra på meg senere. Men han ble interessert da :-D syns du skal spørre han ut. Gutter blir smigret av det. han jeg likte ble det ! :-P Tror faktisk du har rett!! Klarte å flørte med han i fylla, og fortelle hva jeg synes om han... og dagen etter sendte han meg en melding! Blir nok ikke seriøst kjæreste-forhold ut av dette, men det er jo ikke det jeg ser for meg heller... men ser ut til at det er gode muligheter for at det blir litt action mellom oss likevel.. hihihi, ååå jeg er så blid og fornøyd nå!! Anonymous poster hash: 44b79...17f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #15 Skrevet 3. juni 2015 Her ser vi igjen at kvinner går etter utseende. Anonymous poster hash: 0ed92...b7b 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #16 Skrevet 3. juni 2015 Her ser vi igjen at kvinner går etter utseende. Anonymous poster hash: 0ed92...b7b Hva snakker du om? Jeg skriver jo lenger opp at jeg har møtt på gutter jeg synes er kjekkere enn han, men som jeg ikke fikk noe greie for? Du virker bare bitter når du skriver slikt.. Anonymous poster hash: 44b79...17f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #17 Skrevet 3. juni 2015 Her ser vi igjen at kvinner går etter utseende.Anonymous poster hash: 0ed92...b7b Og det gjør menn også; vet ikke hva du har opplevd siden du avsporer tråden, men ta det i en annen tråd kanskje?Anonymous poster hash: 744e9...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #18 Skrevet 3. juni 2015 Okei, jeg aner ikke hva jeg skal skrive her egentlig, jeg bare må få dette ut! Jeg er ikke den type jente som faller lett for gutter, jeg er egentlig veldig kresen og har aldri vært ordentlig forelsket eller hatt et seriøst forhold. (egentlig har jeg ikke hatt noe forhold i det hele tatt.) Har aldri møtt en mann og tenkt at jeg bare MÅ ha han ellernoe sånn. Ja, dere skjønner greia..? Så er det denne fyren på jobben min da. Vi jobber ikke alltid i samme avdeling, men helt siden jeg så han første dagen, føler jeg at han har "tatt" meg med storm. Jeg kan faktisk ikke forklare det. Han er kjekk, ja, men det er akkurat som at han har en slags energi rundt seg, som gjør meg helt ... rar. Jeg elsker å være i nærheten av han, samtidig som jeg sliter med å være meg selv. Jeg er redd for å gjøre feil i nærheten av han, jeg er redd for å drite meg ut, redd for å si noe galt.. Ja, egentlig føler jeg meg som et slags nervevrak rundt han. Hjertet mitt begynner å dunke vanvittig fort i samme sekund han kommer inn i rommet, og jeg blir helt skjelven inni meg. Og varm i ansiktet. Han er så kjekk! Jeg er virkelig helt på knærene etter han, men jeg aner ikke hvorfor.. Dette er så utrolig forvirrende. Den fornuftige delen av meg skjønner selvsagt ikke hva følelsene mine surrer med. Det er jo åpenbart at vi egentlig ikke passer sammen, og dessuten vet jeg jo at han ikke vil ha meg... Og jeg ser ikke for meg at vi to kunne passet inn i et forhold. Vi er så forskjellige.. Men likevel - jeg er nær ved å besvime hver gang jeg ser han. Jeg skjønner faktisk ikke hva som skjer med meg? Hva er dette for noe? Dette er utrolig nytt for meg. Jeg føler meg så utrolig forvirret.. hvorfor akkurat han? Jeg har møtt på gutter jeg personlig mener er mye kjekkere og bedre enn han, men jeg føler ikke at jeg holder ikke på å besvime da..? Jeg forstår ingenting.Anonymous poster hash: fcffb...721 Det kalles å bli betatt av noen, kanskje det er de varme dagene og solen som gjør at hormonene begynner å svinge litt hit og dit; poenget er at det er hormonene dine som tuller med hodet ditt, det er ingen logisk forklaring på noe av dette, og nyt det så lenge det varer ! Jeg er selv i lignende situasjon; Jeg har samboer, og nylig ansatte vi en ny fyr på jobb (han er samboer og nybakt pappa) og han fikk plass rett ved siden av meg på kontoret. Vi har fått kjempebra tone sammen og har allerede en liten intern humor. Vi sitter tett på hverandre og jeg fantaserer mye om han, er en slags liten "rush" jeg får av det; når han lener seg mot meg, eller tar på skulderen min (ikke noe intimt), eller når blikkene våre møtes, selv om vi sitter og prater om er totalt tørt tema og jeg sitter og nikker med et seriøst ansiktsuttrykk så er det eneste jeg ser for meg er hvor digg det hadde vært å stikke tunga mi nedi halsen på han. Jeg liker det, det gir meg en liten rush men siden begge er i forhold så blir det nok bare med tankene. Og en annen grunn til å la det bare bli i tankene er at det sjeldent går bra å involvere seg med noen på jobb, det er så j*vla kleint når ting skjærer seg men man må jobbe tett med den personen 30+ timer i uka.. Blah!Anonymous poster hash: 744e9...6f0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #19 Skrevet 3. juni 2015 Det kalles å bli betatt av noen, kanskje det er de varme dagene og solen som gjør at hormonene begynner å svinge litt hit og dit; poenget er at det er hormonene dine som tuller med hodet ditt, det er ingen logisk forklaring på noe av dette, og nyt det så lenge det varer ! Jeg er selv i lignende situasjon; Jeg har samboer, og nylig ansatte vi en ny fyr på jobb (han er samboer og nybakt pappa) og han fikk plass rett ved siden av meg på kontoret. Vi har fått kjempebra tone sammen og har allerede en liten intern humor. Vi sitter tett på hverandre og jeg fantaserer mye om han, er en slags liten "rush" jeg får av det; når han lener seg mot meg, eller tar på skulderen min (ikke noe intimt), eller når blikkene våre møtes, selv om vi sitter og prater om er totalt tørt tema og jeg sitter og nikker med et seriøst ansiktsuttrykk så er det eneste jeg ser for meg er hvor digg det hadde vært å stikke tunga mi nedi halsen på han. Jeg liker det, det gir meg en liten rush men siden begge er i forhold så blir det nok bare med tankene. Og en annen grunn til å la det bare bli i tankene er at det sjeldent går bra å involvere seg med noen på jobb, det er så j*vla kleint når ting skjærer seg men man må jobbe tett med den personen 30+ timer i uka.. Blah!Anonymous poster hash: 744e9...6f0 Jeg har følt det slik i snart 2 år, så tviler på at det bare er litt hormoner det er snakk om hihi. Husker jeg mannet meg opp til å fortelle han at jeg synes han var kjekk - men gjett hva? Han kom meg i forkjøpet ved å si: "så fin var du i dag!" Åååh.. Vi er begge single, og vi jobber ikke lenger sammen. Vil jo egentlig bare ligge med han, for å si det rett ut... årh, jeg tror faktisk at dette kan gå min vei. :D Anonymous poster hash: 44b79...17f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2015 #20 Skrevet 3. juni 2015 Jeg har følt det slik i snart 2 år, så tviler på at det bare er litt hormoner det er snakk om hihi. Husker jeg mannet meg opp til å fortelle han at jeg synes han var kjekk - men gjett hva? Han kom meg i forkjøpet ved å si: "så fin var du i dag!" Åååh.. Vi er begge single, og vi jobber ikke lenger sammen. Vil jo egentlig bare ligge med han, for å si det rett ut... årh, jeg tror faktisk at dette kan gå min vei. :DAnonymous poster hash: 44b79...17f Når det handler om hovedsakelig seksuell tiltrekning så er det hormoner/kjemi det er snakk om Anonymous poster hash: 744e9...6f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå