Gå til innhold

....20.000 mer i lønn en jeg ba om..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:danse::digge: duduppidu-duduppida-haha!! :digge::danse:

jobber meg over i ny stilling, ba om en minimumslønn frem til vi så hvordan stillingen utviklet seg.... fikk 20.000 mer en jeg ba om, + selvfølgelig lønnsforhøyelse når vi ser hvor mye jobben innebærer av ansvar og annet... :sjarmor:

DET var litt deilig da!!! :danse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er da! Gratulerer!

Skrevet

jepp, heldig!

det vil jo dog innebære at jeg må være mindre her inne etterhvert!! :-? :ler:

men overlever nok det også tenker jeg. :)

Gjest gjesta
Skrevet

Så flott!

Du har nok allerede gjort et så godt inntrykk at de mener du er verdt det :klappe:

Skrevet

Kos deg med de ekstra inntektene!

Skrevet

Det skal jeg !!

lurer litt på om jeg skal spare litt mer og reise til Gambia igjen til vintern... hadde vært så deilig, og det er jo mulig når jeg får litt mer i lønn. :)

Skrevet

Da håper jeg at du ved neste korsvei ikke undervurderer din egen markedsverdi! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
:danse::digge: duduppidu-duduppida-haha!! :digge::danse:

jobber meg over i ny stilling, ba om en minimumslønn frem til vi så hvordan stillingen utviklet seg.... fikk 20.000 mer en jeg ba om, + selvfølgelig lønnsforhøyelse når vi ser hvor mye jobben innebærer av ansvar og annet... :sjarmor:

DET var litt deilig da!!! :danse:

Bare undrer. Så at du er markedssekretær. du fikk 20000 mer enn hva du ba om? Har du samme jobben eller?

Det var voldsomt.

Skrevet

gjest: lese hele innlegget kanskje? :wink:

...jobber meg over i ny stilling...

så ja, jeg VAR markedssekretær, og jobber meg over i ny stilling, og ba derfor om en lønn, og fikk 20.000 mer en jeg ba om.

Veronal: :oops: skal prøve å bli flinkere... :ler: men uten papirer på big time utdannelse, så har jeg lett for å undervurdere meg selv ja. :-? :ler:

Skrevet

:klappe: .. gratulerer .. så deilig.. (Skulle ønske noen kom med noe sånt til meg jeg...)

Sikkert lurt å "gjemme" dem vekk til en skikkelig ferie i og med at de kom "ekstra".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...