AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hei, Jeg lurer fælt på hva dette kan være? Jeg er 25 år, går ikke på prevensjon og er ikke gravid. Nå har jeg hatt ømme bryster i over en uke. Det startet noen dager etter sist mens. Bør jeg gå til legen? Anonymous poster hash: 96efa...e76
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Har opplevd det samme. Det kommer sannsynligvis til å gå over etterhvert, men det kan være veldig plagsomt. Hvis du ikke har trent spesielt hardt er det en mulighet for at det er hormonelt eller det kan være at brystene dine vokser. Til tross for hva det skrives på nettet kan bryster vokser etter tenårene selv uten vektøkning (mine gikk fra B til D når jeg var ca 25 år) Hvis det plager deg om natten kan du prøve å sove med sportsbh. Anonymous poster hash: 33f6e...f2c
SBY Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Har opplevd det samme. Det kommer sannsynligvis til å gå over etterhvert, men det kan være veldig plagsomt. Hvis du ikke har trent spesielt hardt er det en mulighet for at det er hormonelt eller det kan være at brystene dine vokser. Til tross for hva det skrives på nettet kan bryster vokser etter tenårene selv uten vektøkning (mine gikk fra B til D når jeg var ca 25 år) Hvis det plager deg om natten kan du prøve å sove med sportsbh. Anonymous poster hash: 33f6e...f2c Oi, visste ikke at det gikk an! Hadde ikke gjort noe i mitt tilfelle i allefall. Bare det ikke er noe annet farlig.. kommer opp mye om kreft o.l. når jeg søker på google. Har ikke trent noe særlig nei, så er ikke støl... Takk for svar:) TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå