veslefrøken Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Gjør dere? for dyprens eller lignende? Hvor ofte? Vurderer å prøve en time med klassisk hudpleie, med produktveiledning på slutten. Litt for at jeg er helt grønn på hudpleie og for velvære.
The Kitten Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Ikke på fast basis nei. Gjør det noen ganger hvis jeg er på ferie, kun for velværens skyld. Har aldri hatt problemer med huden, så føler ikke at jeg trenger det.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Aldri. Jeg tar heller godt vare på huden selv. Anonymous poster hash: 40147...b9c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Går en gang hvert andre år. Det for å fjerne bittelitt dyptliggende grums som ikke er bra å klemme på.Sånne emilier eller hva de nå heter. Får høre blablabla hvor viktig det sånn og sånn og hvilke produkter jeg MÅ bruke - det går inn ene øret og ut andre. Sluttet og bruke foundation og øyesminke på daglig basis for mange år siden - dermed har huden min holdt sin fin - ingen rynker rundt øynene pga masse gnissing hele tiden. Min erfaring. Anonymous poster hash: 3142e...d73
Savannah87 Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 (endret) Nei gidder ikke. Føler de bare skal presse på meg alt mulig av produkter som jeg ikke trenger. "du må jo ha den kremen er og denne masken her. Huden din kommer til å stråle" Yeah right. Gidder ikke å kjøpe dyre kremer og dritt fra en hudpleiesalong altså. Da kjøper jeg heller på nettet. Å mye av det de gjør i en salong, kan jeg fint gjøre hjemme Endret 16. januar 2015 av Savannah87 1
frøkna Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Gjør dere? for dyprens eller lignende? Hvor ofte? Vurderer å prøve en time med klassisk hudpleie, med produktveiledning på slutten. Litt for at jeg er helt grønn på hudpleie og for velvære. Jeg har gjort det i perioder jeg har hatt hudproblemer. Jeg fikk en veldig positiv erfaring på Hudpleieakademiet i Oslo der elever utfører hudpleien. "produktveiledning" kan fort bli litt salgs- press, men de velger nok uansett produkter som passer til din hudtype. Hvis du velger gode produkter kan du jo pleie huden din hjemme, og det er mye billigere enn å gå til hudpleier. Men det er ganske behagelig da
vimsefrøken Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Absolutt ikke. Jeg kan fint dra på spa å få kroppsskrubb/massasje/kroppsbehandlinger. Men ønsker ikke at noen skal tukle med huden min. Dette fordi jeg er veldig nøye med hudpleie selv, og elsker å ta ansiktsmasker m.m, og føler at jeg vet bedre hva huden min responderer positivt på en noen hudpleier jeg kan gå til gjør.
Leonetta Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Prøver å komme meg til hudpleier 2-4 ganger i løpet av ett år. Har ikke spesielle hudproblemer bortsett fra litt sorte prikker. Bruker glatt 1500-2000 hos frisøren så da syns jeg det er grei å bruke mellom 6-900 hos hudpleieren. Og på den salongen jeg går på har de aldri prøvd å selge meg produkter, jeg har måttet spurt selv om det er noe de vil anbefale for min hud. Dermika i Bodø, forresten. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå