AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hei! Har noen spillanbefalinger til Wii U? Er overdrevent glad i Zelda og nå som jeg har spilt ferdig Wind Waker vet jeg ikke lenger hva jeg skal gjøre. Og jeg som hadde gledet meg såå til Majoras mask kom ut til våren fant i går ut at den bare kommer til 3DS! Så nå må jeg vente helt til høsten før neste spill kommer ut.. Liker spill med en "bakgrunn", og litt eventyraktige som Zelda. Hjeeelp, anyone? Anonymous poster hash: eadf2...914
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Woops, plasserte den i feil. Mener den skal gå under her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showforum=4istedenfor. Fint om noen kan flytte den Anonymous poster hash: eadf2...914
Haru Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Mass Effect 3 Bayonetta 2 Super Smash Bros Sonic kanskje ikke så sukkersøte spill som du ønsker men utvalget er fortsatt smalt Endret 15. januar 2015 av Haru
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 hmm :\ hvis du er ute etter zelda-liknende spill, så er egentlig alt jeg kan komme på zelda: twilight princess til Wii.. ikke Wii u, men det funker jo likevel .. er jo egentlig et gammelt spill, og du har kanskje spilt det allerede? Har du ikke gjort det så går det sikkert ann å få tak i billig på gamestop eller no Ellers så er jeg enig i h*n over meg, Bayonetta 2(og 1) er tøffe spill Spill med historie... Kanskje resident evil revelations? Hvis du liker den typen spill.. Anonymous poster hash: e6659...712
Okapi Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Antar du allerede har spilt Twilight Princess og Skyward Sword? Ellers er vel kanskje utvalget litt skralt. Mass Effect og Bayonetta befinner seg liksom i hver sin andre ende av skalaen. Det nærmeste her tror jeg kanskje blir Darksiders II, som låner veldig mye fra Zelda. Skal være ålreit. Ellers går det jo an å se på Arkham City/Origins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå