Gå til innhold

Hva anser dere som idiotoppførsel i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på fest i helgen med jenta jeg holder på med. Jeg vet at hvis jeg drikker sprit og jeg er med kompisene mine så kan det ble veldig liv for å si det sånn. Jeg vurderer å bare ta der rolig med noen øl. Jeg lurte litt på hva dere jenter ser på som idiotoppførsel i fylla?

- Gutt 21

Anonymous poster hash: 4b617...8de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datet en som hadde for vane å kle seg naken i fylla.Endte alltid opp med å kle av seg,løpe rundt naken ute, flekke ræv til drosjesjåfører,dørvakter,ukjente damer osv...Ble veldig flau av det.

En annen jeg traff var utrolig kverulerende i fylla.Skulle diskutere alt mulig,tillegge folk dårlige egenskaper når han "tapte" diskusjonene og komme med stygge verbale angrep.Det var ekkelt å se personendringen som skjedde når han drakk.Vanligvis var han en hyggelig fyr.Han bet også en dame i puppen en gang vi var på byen og ble anmeldt for det.

Dette er det jeg anser som idiotoppførsel i fylla,finnes sikkert mange andre eksempler også.Folk som vet de oppfører seg dårlig i fylla bør begrense inntaket.

Anonymous poster hash: 2e1bd...391
Skrevet

Jeg skal på fest i helgen med jenta jeg holder på med. Jeg vet at hvis jeg drikker sprit og jeg er med kompisene mine så kan det ble veldig liv for å si det sånn. Jeg vurderer å bare ta der rolig med noen øl. Jeg lurte litt på hva dere jenter ser på som idiotoppførsel i fylla?

- Gutt 21

Anonymous poster hash: 4b617...8de

typisk bygde fylla anser jeg som tåpelig

Anonymous poster hash: a87b9...35d

Skrevet

Når jeg var 17/18, var jeg sammen med en på 22. Han tålte/tåler fortsatt IKKE alkohol, spesielt ikke sprit.

Alle forandrer seg til en viss grad i fylla, men når man enten blir kranglete, ufin, snøvler, spyr eller slåss, så er det uattraktivt.

Selv er jeg oppvokst på bygda å begynte sikkert å drikke ikke en alder av 14-15, så innen jeg var 20, hadde jeg hvert lærd å kjenne mine egne begrensninger og hva jeg forventer av andre (kjæreste).

Sikkert lurt å ta det litt pent hvis d er første gang hun er med deg på fest, sånn at du fremstår som en av de fornuftige der, selv om kompisene dine måtte danse naken på bordet..

Anonymous poster hash: 23fc9...14d

Skrevet

Kle av seg

Stå i møblene

Skulle råkline midt i rommet

Sloss

Bli aggressiv

Gjøre "jackass"-stunt

Kjøre

Anonymous poster hash: bd066...7e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...