Gå til innhold

Hvor mange sjangser gir dere daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å falle for noen jeg ikke kjenner, men synes også det er vanskelig å date folk jeg ikke kjenner siden jeg er så sjenert, hvor mange dater trenger du for å føle at du begynner å kjenne h*n?

Anonymous poster hash: 55fb6...7d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-5 kanskje varier litt.

Anonymous poster hash: a1b11...77b
Skrevet

Var betatt etter første daten ;) Videre har jeg hørt det kan ta opp til 2-4 år før du virkelig kjenner en person, så kommer jo an på hvor åpen dere er med hverandre osv.

Skrevet

Var betatt etter første daten ;) Videre har jeg hørt det kan ta opp til 2-4 år før du virkelig kjenner en person, så kommer jo an på hvor åpen dere er med hverandre osv.

Mange blir jo sammen etter kun noen mnd, hva er det de da bygger forholdet på dersom det tar så lang tid å bli kjent? :)

Skrevet

Mange blir jo sammen etter kun noen mnd, hva er det de da bygger forholdet på dersom det tar så lang tid å bli kjent? :)

Derfor jeg skrev at det varierer mye fra person til person om hvor åpen man er osv. Ellers begynner en jo å kjenne daten fra første møte, og dette utvikler seg jo for hver gang en treffes eller prater sammen. En blir tryggere jo mer en vet om personen, er min mening :rolleyes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...