Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en match på tinder forrige uke og vi begynte straks å prate. Jeg vet generelle ting om han, ikke noe mer. han spurte meg samme dag om jeg ville treffes og ta en øl den uken. Jeg svarte at jeg ikke kunne før til helga. Så tok han ikke noe mer kontakt før helga kom. Jeg trodde da at han hadde "glemt" meg ut eller noe, siden jeg synes det var litt rart å ikke holde kontakten gående fram til dagen vi skulle møtes.. Uansett, det ble ikke noe av da jeg måtte jobbe overtid.

Vi har nå planlagt ny dag, å møtes til lørdag. Jeg synes han er veldig kjekk, men jeg føler meg usikker. Usikker fordi han ikke har skrevet til meg på 3 dager (jeg har skrevet til han en gang, gidder ikke mer nå). Er det ikke normalt å ta kontakt fram til dagen vi skal møtes? Prøve å få en god kontakt før vi møtes liksom? Han er over 30, jeg er i 20.årene.

Anonymous poster hash: 48ed9...a5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her. Bør jeg spørre han!? Redd for å virke rar ut også.. Men hadde jeg vært han - så hadde jo jeg også prøvd å holde kontakten før vi møtes for første gang.

Skrevet

Det at han vil møtes irl må jo telle sterkere enn å holde oppe chatten. Kanskje vil han bare bli kjent med deg på ekte, og ikke nødvendigvis gjennom chat. Siden har er litt "eldre" er han kanskje ikke så vant med det samme presset på sosiale medier som oss yngre, og henger kanskje ikke så mye på appen heller. Tror ikke jeg ville stresset så mye med det. Det blir vel mye tydeligere når dere først har møttes. Om det da fremdeles er helt stilt, han ikke vil vere med når du tar initiativ og han ikke tar initiativ så merker du det jo ganske godt.

Gi han eg sjangs! I alle fall til dere har møttes på ekte :)

Lykke til!

Skrevet

Her er det jo du som er dum. Han vil ikke mase fordi du har avvist han to ganger. Hvorfor kan ikke du starte samtalen? For en merkelig tankegang enkelte kvinner har.

Anonymous poster hash: ed397...ae9
  • Liker 1
Skrevet

Her er det jo du som er dum. Han vil ikke mase fordi du har avvist han to ganger. Hvorfor kan ikke du starte samtalen? For en merkelig tankegang enkelte kvinner har.

Jeg har jo startet samtalen!? jeg skrev det lenger oppe

Skrevet

Jeg har jo startet samtalen!? jeg skrev det lenger oppe

Siter hvor du skrev det, for jeg ser det ikke.

Skrevet

Siter hvor du skrev det, for jeg ser det ikke.

Står i parantes.

Skrevet

Stor sjans for at han er ute etter et ligg. Jeg kjenner typen. Null interesse utenom når det nærmer seg et potensielt ligg

Anonymous poster hash: 50eac...166

Skrevet

Stor sjans for at han er ute etter et ligg. Jeg kjenner typen. Null interesse utenom når det nærmer seg et potensielt ligg

Anonymous poster hash: 50eac...166

Burde jeg spørre han? Synes det er litt rart at han ikke har tatt noooe kontakt..

Skrevet

TS her, trenger virkelig hjelp :P føler vi ikke har pratet sammen nok til at jeg kanskje ikke er trygg på å treffe han for første gang imorgen.. men kanskje han ikke tenker slik selv!?

• Liker 1
Skrevet

Han er 30, ikke 16 .... Han er sikkert ikke chat-generasjonen.

Jeg pleier heller ikke å starte samtalen på nytt etter vi har avtalt en date. Synes det er litt rart, redd for å gå tom for ting å snakke om :P

For å være helt ærlig så virker det som du overanalyserer noe helt sykt :laugh:

Det går fint, slapp av og møt han.

Anonymous poster hash: b7049...5eb
Skrevet

Jeg pleier heller ikke å starte samtalen på nytt etter vi har avtalt en date. Synes det er litt rart, redd for å gå tom for ting å snakke om :P

Men treffe han hjemme hos han selv? Jeg kjenner han jo ikke, bare snakket litt om generelle ting... trenger svar snarest!! :vetikke::jolie:

Skrevet

Ikke chat-generasjonen? Tror du chat er noe nytt som ungdommen nå til dags har funnet opp? :fnise: Jeg er myyyyyye mer enn 30, og bruker da chat både her og der, og har gjort det i mange år.

TS: Hvis du er i tvil, så hør på magefølelsen din. Den stemmer for det meste :) Spør han rett ut, du har ikke noe å tape.

Skrevet

TS her. Det endte med at jeg dro. Hjem til han og det må være min beste date noensinne!!! Helt fantastisk, men samtidig skremmende. Har aldri møtt en mann som er på samme stadie i livet som meg og som vil de samme tingene som meg.

• Liker 2
Skrevet

Så gøy å høre!

Skrevet

Fikk en match på tinder forrige uke og vi begynte straks å prate. Jeg vet generelle ting om han, ikke noe mer. han spurte meg samme dag om jeg ville treffes og ta en øl den uken. Jeg svarte at jeg ikke kunne før til helga. Så tok han ikke noe mer kontakt før helga kom. Jeg trodde da at han hadde "glemt" meg ut eller noe, siden jeg synes det var litt rart å ikke holde kontakten gående fram til dagen vi skulle møtes.. Uansett, det ble ikke noe av da jeg måtte jobbe overtid.

Vi har nå planlagt ny dag, å møtes til lørdag. Jeg synes han er veldig kjekk, men jeg føler meg usikker. Usikker fordi han ikke har skrevet til meg på 3 dager (jeg har skrevet til han en gang, gidder ikke mer nå). Er det ikke normalt å ta kontakt fram til dagen vi skal møtes? Prøve å få en god kontakt før vi møtes liksom? Han er over 30, jeg er i 20.årene.

Hvis du avviser en person 1 eller 2 ganger. Selvsagt gidder han ikke mer da hallo?. For noen tankeganger dere kvinner har.

Anonymous poster hash: d4c3f...a29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...