Prinsesse Ullsokk Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Nå har jeg lett og lett og lett, men jeg finner ikke et enest sted som passer for oss mtp mottakelse, middag og fest.. Har sett på Banksalen - det ble i dyreste laget Britannia/Louiselyst/Kvilhaugen har ikke mulighet for egen drikke og mat Lian Gjestegård - der ble minnestunden for mannens søster holdt, så det er ikke aktuelt Ønsker helst ikke hotell. På ønskelisten min står: pent lokale mulig å stille med egen mat og drikke i såpass nærhet til byen at vi slipper å ordne med overnatting til alle gjestene det må ha kapasitet til 75-80 mennesker Skal det ikke finnes noe som helst i en "storby" som Trondeim?? *frustrert*
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 http://www.leinstrandhus.no/ Anonymous poster hash: a09bf...ae8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Louiselyst har et veldig fint lokale og veldig god mat. Synd du skal ha med egen mat Anonymous poster hash: 41d14...932
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Jeg arrangerte fest for 60 stykker til middag på håndverkeren. Tror nok man kunne pressa inn 15 stykker til der. Veldig fint lokale med dagligstue og lite kjøkken. Anonymous poster hash: 2aaf6...72c
Solar Nebula Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Freidighuset på Eberg? Flotten forsamlingshus på Tiller Lerflaten gård (litt utenfor sentrum)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå