AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Akkuratt nå er jeg komt til et punkt hvor jeg er helt rådvill og ikke skjønner noenting. Jeg har vært prøver i 8 mnd, og prøvd med EL tester i mnd, men fikk ingen positive så ga opp. Denne mnd hadde jeg ett håp fordi det skjedde noe som jeg aldri har opplevd, jeg hadde det jeg tror er en festeblødning( friskt blod på papiret 6 dager etter EL en gang når jeg tørket meg.) Jeg tok en billig strimmel test i dag, som selfølgelig var negativ. Jeg forstår bare ingenting, har hatt mye symptomer som jeg trodde var tegn. Bl.a stikking i nederste del av magen, stråling i rumpe/lår, ømme bryster også denne lille blødningen. Men dette kan vel være vanlige ting mellom EL og tr. Jeg er så frustrert fordi jeg har vært gravid før for ca 1 år siden( med samme mann som nå), som endte med MA i uke 8. Og jeg føler nå at det er noe gale med meg, så jeg ikke kan bli gravid. Er det noen som har opplevd det samme?Anonymous poster hash: 3df86...ca4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Hvor mange dpo er du da?Anonymous poster hash: 06343...323
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 13 dpo, nå som klokken er tikket tolv så er det ikm.Anonymous poster hash: 3df86...ca4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 13 dpo, nå som klokken er tikket tolv så er det ikm.Anonymous poster hash: 3df86...ca4 Nei det blir vel feil. Dagen jeg skal ha mensen.Anonymous poster hash: 3df86...ca4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Nei det blir vel feil. Dagen jeg skal ha mensen.Anonymous poster hash: 3df86...ca4 Du kan fremdeles være gravid. Mange får ikke positive tester før flere dager etter ikm. Lykke til!Anonymous poster hash: 06343...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå