Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg har lest litt på diverse forumer og sånt om det å ha silikon osv. Og som regel er det de som har fått barn og "mistet" brystene sine etter å ha ammet barnet, eller så er brystene relativt små fra før av, type A cup som skaffer seg silikon. Jeg er en jente på 25 år, som har tenkt litt på det å skaffe meg silikon/brystløft selv. Jeg har jo litt bryster fra før av (65i). For noen er 65i en ganske stor størrelse på brystene, men jeg selv er ikke fornøyd med hvordan de ser ut. Har tatt blyanttesten og blyanten hang liksom under brystet etterpå. Har hatt veldig dårlig selvtillit når det gjelder akkurat det da. Tørr liksom ikke å dusje sammen med andre i gymen uten å dekke dem til osv. Noen andre som har har tatt silikon selv om du har hatt endel pupper fra før av, pågrunn av at du er misfornøyd med formen osv?

Og forressten så kommer jeg ikke til å ta det med det første. Vil bare høre hva dere andre syns?!

Anonymous poster hash: 4effd...c6f
Videoannonse
Annonse
Gjest Hummels
Skrevet

Det er vel andre ting du kan få god selvtillit av? Ikke bare puppene!

Skrevet

Jeg har ei venninne som nylig tok brystløft, hun hadde ganske store bryst. Resultatet ble veldig bra, men det endelige resultatet ser man jo ikke før det har gått nesten et år. Silikon er sjeldent veldig korrigegerende for bryst som henger. Du burde prate med fastlegen din, for etter cup-størrelsen å bedømme er det fullt mulig at du får et brystløft dekt av staten.

Brystene hennes ble en god del mindre, men de ble også helt stramme og løftet på riktig sted - kirurgene fjernet ikke "for mye", og hun har fortsatt større bryst enn snittet.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...