Gå til innhold

Er du ikke en Simpson-ekspert? Ta avstand fra testen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg foreslår at vi som får 5 poeng eller mindre på den teite Simpsontesten sånn i ettertid kan gå inn på denne tråden og ta avstand fra Simpson, alle hans gjerninger og alt hans vesen!

Kjør debatt!

:sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar definitivt avstand fra testen. Jeg fikk 3 av 10 poeng. Føler meg stemplet...

Gjest TomKrus
Skrevet

Tenkte å starte en tråd for de som fikk 10 poeng på den. Liker ikke å menge meg med folk som er gjennomsnittlige, eller gudforby enda verre, under snittet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Vivekke:

Da er vi to dem som hittil har kommet dårligst ut av testen.

Med andre ord er vi selve eliten av antisimpsonianere!

Gjest Anonymous
Skrevet
Tenkte å starte en tråd for de som fikk 10 poeng på den. Liker ikke å menge meg med folk som er gjennomsnittlige, eller gudforby enda verre, under snittet.

Fint at du i hvert fall er åpen om det!

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg fikk 7 poeng uten at jeg visste svaret på noen av spørsmålene. Får jeg ikke være med i noen av klubbene jeg da? :grine:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Jeg fikk hele to poeng...

Du fikk 2 poeng. Dette er bra, men for å kunne kalle deg Simpsonsekspert må du ha alt riktig, 10 poeng

Pøh! :-x Jeg har sett nesten massevis av Simpsonepisoder, men de spørsmålene der var drittvanskelige. :evil:

Jeg tar avstand fra testen jeg også! Dustetest! :evil:

Skrevet

Syns du virkelig dette var en ok tråd å lage? Du behøver faktisk ikke drite ut andres tråder!!! Nå irriterer du meg skikkelig!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fikk 7 poeng uten at jeg visste svaret på noen av spørsmålene. Får jeg ikke være med i noen av klubbene jeg da?  :grine:

Nei.

Gjest Anonymous
Skrevet
Syns du virkelig dette var en ok tråd å lage? Du behøver faktisk ikke drite ut andres tråder!!! Nå irriterer du meg skikkelig!

Trist hvis du føler at "din" tråd blir utsatt for utdriting. Trist for deg, mener jeg, for du er nok rimelig alene om den oppfatningen.

Ut fra responsen ser det snarere ut som jeg har etablert et velkomment fristed fra Simpson-prestasjonsjaget...

Men det er fint at du er åpen omkring irritasjonen din!

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fikk 8/10 8)

Vekk med seg! :evil:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er så anti at jeg ikke en gang tar testen. Melder meg som støttemedlem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...