AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Ja - jeg sa det! Men så merker jeg jo at Tinder og Facebook er fulle av folk på tur, på en fjelltopp eller på ei hytte et sted på fjellet. Type alle! For min del er jeg vokst opp i byen, og har ca. null behov for å gå fjelltur eller stå på ski. Jeg har jo selvsagt ikke noe imot at andre gjør det, men nå føler jeg meg veldig utenfor. Jeg bor attpåtil i Bergen, og det er jo som å banne i kirken å si at man ikke er turentusiast. Altså, jeg misliker det ikke, jeg er bare fullstendig likegyldig. Jeg får rett og slett ingenting utav å gå rundt på et fjell i timesvis, jeg syntes det er gørrkjedelig. I barndommen tok foreldrene mine meg alltid med på tur, overalt! På langrenn, slalom, i skog og på fjellet. Har aldri syntes det har vært det helt store. Ellers er jeg ei veldig aktiv 27 år gammel jente; trener masse, reiser hele tiden, elsker å lese bøker, spille spill, gå på konserter og restauranter. Glad i å lære, jeg leser mye og er student på fulltid. Hobbyer er interiør og musikk, og jeg har mange venner jeg er glad i. Båtturer og grilling syntes jeg er kjempegøy! Er dette no-go for single gutter? Er jeg helt alene her? Anonymous poster hash: f0a13...3da
sjonkelrolf Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Du høres ut som en jente jeg lett hadde sendt melding til om jeg hadde hatt sjansen. Synd du bor i Bergen, da.
Gjest SånnCirka Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Det er da mange som er som deg. Du trenger ikke bekymre deg for å ikke være interessant for single gutter, du må bare oppsøke de guttene som har samme interesser som deg. Du kan sjekke opp menn på treningsenteret, eller du kan sjekke opp menn i en båthavn. Om du skulle ende opp med en fyr som liker å stå på ski må ikke det bety at du også må like å stå på ski. Noe forskjellige interesser er jo bare bra :-)
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Slett ikke avskrekkende, jeg er ingen fjellgeit selv. Kan like noen turer i ny og ne, men jeg legger på ingen måte ut på langtur hver helg. Anonymous poster hash: 40c3e...920
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Ja - jeg sa det! Men så merker jeg jo at Tinder og Facebook er fulle av folk på tur, på en fjelltopp eller på ei hytte et sted på fjellet. Type alle! For min del er jeg vokst opp i byen, og har ca. null behov for å gå fjelltur eller stå på ski. Jeg har jo selvsagt ikke noe imot at andre gjør det, men nå føler jeg meg veldig utenfor. Jeg bor attpåtil i Bergen, og det er jo som å banne i kirken å si at man ikke er turentusiast. Altså, jeg misliker det ikke, jeg er bare fullstendig likegyldig. Jeg får rett og slett ingenting utav å gå rundt på et fjell i timesvis, jeg syntes det er gørrkjedelig. I barndommen tok foreldrene mine meg alltid med på tur, overalt! På langrenn, slalom, i skog og på fjellet. Har aldri syntes det har vært det helt store. Ellers er jeg ei veldig aktiv 27 år gammel jente; trener masse, reiser hele tiden, elsker å lese bøker, spille spill, gå på konserter og restauranter. Glad i å lære, jeg leser mye og er student på fulltid. Hobbyer er interiør og musikk, og jeg har mange venner jeg er glad i. Båtturer og grilling syntes jeg er kjempegøy! Er dette no-go for single gutter? Er jeg helt alene her? Anonymous poster hash: f0a13...3da No go ja.. Hadde vært gørr kjedelig å være sammen med en jente som ikke liker å være ute i naturen (som jo burde falle naturlig inn for mennesker) og som sitter nesa begravd i bøker hele tiden. Dette fordi det har med hverdagen å gjøre. For hvor ofte er det egentlig man kan dra på konsert, restaurant, feriereiser.. Liker man derimot å utfolde seg i naturen er det noe man kan gjøre hele tiden. Anonymous poster hash: 1c670...93a
Gjest Timber Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Naturen er for viktig for meg. Jeg har et par exer som overhode ikke likte seg i naturen og utendørs, og det var årsak til konflikt flere ganger. Så i mitt neste forhold, må det være med noen som liker naturen like mye.
Gjest Freakingawesome Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Absolutt ikke et no go her nei. Du har mange av de samme interessene som meg og jeg er heller ikke glad i å tråkke rundt i fjellet i flere timer. Ingen av mine venner er spesielt glad i det heller, Tror ikke jeg kjenner noen som aktivt går rundt på fjellet på fritiden. Tror ikke det blir no problem å finne en som ikke er så sinnsykt aktiv
Chizue Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er ikke så veldig glad i å gå til målet, men når jeg endelig kommer fram til målet, enten det er på toppen av fjellet, en innsjø, eller en bålplass midt i ødemarka, så blir jeg der gjerne hele dagen Men de folkene jeg nå går tur med opp på fjell/i marka, tar turen som trening, gjerne jogge opp fjellsiden og da føler jeg turen er litt ødelagt.. Når selve turen opp skal være koselig og null stress
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Nei, er du er ikke det. Drittlei av å se bilder av jenter med YOLO bilder når de gjør "crossfit", toppturer (som de har vært på en gang i året) med toppløs bilder på toppen, osv. Anonymous poster hash: 3487c...0f1 1
globalagogo Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Ut i fra overskriften din så jeg for meg en slapp og uentusiastisk innejente uten ambisjoner om å gjøre noe som helst i livet sitt:P Du høres veldig KUL ut.
Anders42 Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Det handler vel egentlig bare om at man finner noen som har i hvert fall noen interesser felles med deg selv .Liker du ikke natur og friluftsliv , så finnes det plenty med folk som deg Velg en av de .Jeg kunne aldri vært sammen med ei som ikke liker friluftsliv, aktivitet og oppdagelser i denne sammenhengen, er avhengig av å oppleve annet i helger og fridager enn bare hverdagslivet. Frisk luft , mosjon , flotte øyeblikk i naturen, det enkle livet på ei turisthytte , utsikten fra fjelltoppene .. Ahh.. Det betyr jo ikke at man aldri er i byen , på kafè , feriereiser ,late dager på sofan osv..
kjøttmeis Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 Er det en ting jeg ikke liker så er det ski- vinter- og uteaktiviteter. På sommeren liker jeg å gå fjellturer. Men det er kun om sommeren.
kjøttmeis Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 -Men det betyr da ikke at man ikke er interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå