AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg plages veldig med: Fet hud Rødlig hud Store porer/grov hud Sorte prikker(Komedoner) Får daglig nye kviser (ikke mange) men disse er som oftest små men allikevel plagsom. Hvem bør jeg søke råd hos? Hudlege? Hudpleier? Om jeg bør oppsøke hudlege, må jeg vel til fastlege først? Bare så det er sagt, jeg er over 30 år så dette er ikke noe som bare forsvinner med årene Anonymous poster hash: 16d06...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Del Skrevet 15. januar 2015 Først, gå til fastlegen, ikke hudpleier. Om du føler at du kan gi det litt tid, be h*n henvise deg til hudlege (men mulig de vil se om de kommer i mål med problemene uten henvisning også). Føler du at du vil ha hjelp raskere, og har råd; bestill tid hos privat hudlege. Medisinene koster det samme, men selve konsultasjonen er mye dyrere. Anonymous poster hash: a7273...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Del Skrevet 15. januar 2015 Først, gå til fastlegen, ikke hudpleier. Om du føler at du kan gi det litt tid, be h*n henvise deg til hudlege (men mulig de vil se om de kommer i mål med problemene uten henvisning også). Føler du at du vil ha hjelp raskere, og har råd; bestill tid hos privat hudlege. Medisinene koster det samme, men selve konsultasjonen er mye dyrere. Anonymous poster hash: a7273...2fc Takk for svar! Men tror du jeg trenger medisiner? For det er ikke først og fremst de små og få kvisene som er mest plagsom. Men den utrolig fete, rødlige og grove huden. Anonymous poster hash: 16d06...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 15. januar 2015 #4 Del Skrevet 15. januar 2015 Dra til hudlege, uansett hva. Ikke gå omveier rundt apoteket, fastlegen, eller hudpleiesalong.. Hudleger KAN hud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå