AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Er helt sjokkert. Kjøpte meg en "robot" som trader for meg for 1500 kr. Og har tjent 15.000 på EN dag. Hvorfor er dette så lite kjent der ute? Folk kan tjene seg millionærer om de faktisk la inn litt interesse for valuta. Det er veldig enkelt å tjene penger. Noen andre som har gjort dette?Anonymous poster hash: eea89...357
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Ingen som driver med dette? Anonymous poster hash: eea89...357
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Hva for en "robot" er dette? Anonymous poster hash: bf721...5d5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Bruker du en crawler eller en indeksatorbasert robot? Anonymous poster hash: 55dbb...a08
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Tipper det også går an å tape 15000,- like fort... Anonymous poster hash: 3117c...9b7 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Minner meg om en som drev og tippet som en galning, var oppe i over en million i gevinst, men så snudde det, og plutselig gikk han konk og skyldte en million og ble gjeldsslave. Anonymous poster hash: b0d98...818 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Haha kjekt å se at dere har peiling Her går du bare inn med den innsatsen du har råd til å tape. Alt over er overskudd. Det jeg bruker er en forex robot som gjør tradene for deg. Den jeg bruker er som nr 1 i ratings, og har ekstemt lite tap. Man må bruke litt tid på å finne en robot man kan stole på selvsagt. Bruke tid i forex forum å diskutere med andre b.l.a. Jeg gikk inn med 40.000 for 3 dager siden, og har nå 80.000 på kontoen. Jeg tar aldri ut mer enn 5 prosent av kontoen. Dette fordi dess mer penger du har innpå, dess høyere summer du tjener. Poenget er at man må stole på roboten å ikke gjøre endringer selv. Noen ganger går det ned, men roboten sørger for at det går opp igjen - Så is i magen. Så er det lurt å ha liten risiko, så er det mindre risk for å tape. Anonymous poster hash: eea89...357
vannm75 Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Er helt sjokkert. Kjøpte meg en "robot" som trader for meg for 1500 kr. Og har tjent 15.000 på EN dag. Hvorfor er dette så lite kjent der ute? Folk kan tjene seg millionærer om de faktisk la inn litt interesse for valuta. Det er veldig enkelt å tjene penger. Noen andre som har gjort dette?Anonymous poster hash: eea89...357 Spennende, gi meg en oppdatering på hvordan det går. F.eks etter 1, 3 og 6 mnd.. Har selv et seks sikra beløp, som jeg lurer på hvor skal invistere.. Men valutaspekulasjon høres altfor høy risiko for meg. Vil Satse på lav avkastning og lav risiko,..type aksjefond.. Obligasjoner.. Noen synspunkter..
Musicman Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Det er ikke umulig at roboter finner mønstre i markedet som de kan utnytte seg av, men det er såpass mange smarte folk som driver med trading at etter hvert vil disse teknikkene bli oppfattet av andre markedsaktører. Da vil fordelene til denne roboten bli borte. Det hadde vært ekstremt overraskende om profesjonelle valutatradere, som jo står for det meste av valutahandel i markedet, bare slenger penger etter amatørvalutatradere som bruker en valutarobot de har søkt opp på Google.
Musicman Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 For alle som tjener penger på valuta, er det noen som taper tilsvarende. All finansiell teori tilsier at trådstarter har hatt flaks. 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 For de som ikke skjønner det så er dette et forsøk på svindel. Roboter som tjener penger er vanskelige å lage, og hvis de begynner å konkurrere mot hverandre så forsvinner hele muligheten til å tjene penger. De som er lønnsomme blir derfor holdt strengt hemmelige av dem som har laget dem. Anonymous poster hash: 22cd4...f79 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #12 Skrevet 16. januar 2015 For de som ikke skjønner det så er dette et forsøk på svindel. Roboter som tjener penger er vanskelige å lage, og hvis de begynner å konkurrere mot hverandre så forsvinner hele muligheten til å tjene penger. De som er lønnsomme blir derfor holdt strengt hemmelige av dem som har laget dem. Anonymous poster hash: 22cd4...f79 Haha herregud. Dette blir for dumt. Jeg har tradet i over 5 år. Aldri opplevd svindel. Melder meg herved ut av min egen tråd, da det blir så mye dumt å lese her. Bedre på et forum som skjønner seg på dette..Takk for meg Anonymous poster hash: eea89...357
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #13 Skrevet 16. januar 2015 Spennende, gi meg en oppdatering på hvordan det går. F.eks etter 1, 3 og 6 mnd.. Har selv et seks sikra beløp, som jeg lurer på hvor skal invistere.. Men valutaspekulasjon høres altfor høy risiko for meg. Vil Satse på lav avkastning og lav risiko,..type aksjefond.. Obligasjoner.. Noen synspunkter.. Vi kan heller snakkes på seriøst forex. Her inne virker det som folk ikke skjønner greia helt og er så ekstremt skeptiske - De vil ikke tro det om jeg vifta en million forran dem I dag har jeg kjent nok en ti-tusing. Roboten jeg bruker heter vogon! Husk å gå inn med hvertfall 30.000. Jeg har strax 100.000 på kontoen etter at jeg gikk inn med 40.000 for få dager siden. Lykke til Anonymous poster hash: eea89...357
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Haha herregud. Dette blir for dumt. Jeg har tradet i over 5 år. Aldri opplevd svindel. Melder meg herved ut av min egen tråd, da det blir så mye dumt å lese her. Bedre på et forum som skjønner seg på dette..Takk for megAnonymous poster hash: eea89...357 Wow. Tradet i 5 år og har 80.000kr på kontoen. Vær så snill og lær meg dette. Taper du disse 5% gang etter gang så sitter du nå igjen med mye mindre. Anonymous poster hash: 0c4a0...424 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Wow. Tradet i 5 år og har 80.000kr på kontoen. Vær så snill og lær meg dette. Taper du disse 5% gang etter gang så sitter du nå igjen med mye mindre.Anonymous poster hash: 0c4a0...424 Tar ikke ut 5 % hvis jeg taper (hvilket jeg ikke enda har opplevd på denne roboten) Søk på vogon Anonymous poster hash: eea89...357
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 http://www.tradecomplaint.com/trading-reviews-complaints/Malaysia/vogonforexea-com-reviews-complaints/trading-system/forex-robot-ea/vogonforexea-com-scam-and-fraud-robot-being-provided-by-vogon-forex-ea_i10573 Scam/ svindel det her Anonymous poster hash: e3085...9f9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 http://www.tradecomplaint.com/trading-reviews-complaints/Malaysia/vogonforexea-com-reviews-complaints/trading-system/forex-robot-ea/vogonforexea-com-scam-and-fraud-robot-being-provided-by-vogon-forex-ea_i10573 Scam/ svindel det her Anonymous poster hash: e3085...9f9 Nei det er det ikke. Du får opp det samme uansett hva du søker på. Mange OPPLEVER det som "scam" fordi de har tapt mye penger fordi de gikk inn med 100 dollar og høy risk. Man må vite hva man gjør. Går du på diskusjonsforum eller lister der roboter er rated. Får du riktig bilde av vogon. Anyway...Gjør som du vil. Jeg tjener fett! http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Anonymous poster hash: eea89...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå