Gjest Phair Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/...ticle841447.ece I rest my case.
Gjest Phair Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 WAAACOOOOOOOOOOOOOOOOO Hehe, han kommer nok snart.
Donnie Darko Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 ja det er sannelig på tide at jeg møter ei som kan redde MEG fra hvis jeg kommer i klammeri på byen.
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 ja det er sannelig på tide at jeg møter ei som kan redde MEG fra hvis jeg kommer i klammeri på byen. Hellu!
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Har alltid hatt en fantasi om at lille, hjelpesløse meg skal bli reddet av mange kvinner på en gang... Mange kvinner...
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Redde deg fra hva da? Skal jeg ta med noen av de kvinnelige kollegaene mine for å redde deg fra din grusomme skjebne? Flesteparten av dem er riktignok matcho-lesber, men noen av dem er som meg, lekre og streite.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. august 2004 #9 Skrevet 4. august 2004 Ta med deg hva du vil, bare jeg til slutt ender hos deg... Kun deg....
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #10 Skrevet 4. august 2004 Jaja, da er det vel bare å gjemme seg i klesskapet ditt igjen og vente til dama di har gått.
Gjest Phair Skrevet 5. august 2004 #14 Skrevet 5. august 2004 Kvasi- forskning. Mulig det, men jeg synes det alikevel er spenndende å lese om folks oppfatninger av helter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå