Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har litt dårlig råd fortiden og tenkte jeg skulle ta meg en klipp. Så ville jeg finne en butikk som hadde lærlinger fordi jeg trudde dem ikke tok full pris, men når jeg ringte en salong så var det like dyrt der som for en full utdannet lærling.

Er det sånn at det er det, eller kan jeg få bedre pris om man blir klipt og farget av en lærling frisør?

Anonymous poster hash: 410cd...8ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

frisør skulle det stå :murvegg:

Skrevet

Gå inn på nettsidene til diverse frisørsalonger, så ser du prisene på lærlinger, rabatter, kampanjer os.v.

• Liker 1
Gjest Veritaserum
Skrevet

Lærlinger bruker å ha rabatt... Men som hun over sa, sjekk nettsidene.

• Liker 1
Skrevet

Så hver salong bestemmer selv om dem vil ta full pris for lærlingen sin eller ikke? :)

Gjest Haaploes
Skrevet

Så hver salong bestemmer selv om dem vil ta full pris for lærlingen sin eller ikke? :)

Ja. Det er også forskjell på lærlinger. Jeg vet at svigerinnen min tar samme pris som nyutdannede frisører der hun er lærling, fordi hun er flink og etterspurt.

Skrevet

Oki.. takk :)!

Skrevet

I Oslo finnes det mange frisørbutikker som har klipp, vask og føn for under 200 Nkr. De ligger tett ovenfor Oslo plaza.

• Liker 1
Skrevet

Det burde være forbudt å la lærlinger klippe til full pris. De har ikke fagbrev og kan ikke kalles frisør. Det tar lengre tid, og det er ikke gitt at kvaliteten på klippen er like god som hos en faglært frisør. Jeg ville aldri sluppet en lærling i mitt lange hår, og om jeg så skulle, så hadde jeg aldri betalt mer enn halv pris. Har heldigvis min faste friserdame.

Anonymous poster hash: 14cb9...f2b

• Liker 2
Skrevet

hvor bor du da og hvilken prisklasse er innafor å betale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...