AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Jeg tenker at det sier noe om hva slags type relasjon de er ute etter og hvor (u)modne de selv er. At de har kjæreste som er 10 år yngre er rart nok, men da må de vel også henge litt med omgangkrestsen til sin utkårede? Som sikkert er like unge? Jeg syns det er rart og merkelig, slike menn er ikke helt etter min smak. Anonymous poster hash: 94513...fcd 5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 30+ kan være så mangt. Anonymous poster hash: 6a424...8ca
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Ingen problem så lenge det er ett forhold. Men er det et mønster stusser jeg nok på modenheten til mannen. Eller tenker at han liker å være en slags farsfigur for jenter. Anonymous poster hash: ce32a...bd2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Merkelig at når det kommer slike tråder om en dame i 30-årene som er med en mann i 20-årene, så er det "helt greit", selv om damer blir fortere modne.. JA, det er greit og også veldig vanlig at en mann på 30+ er med en dame i 20-årene. Dagens unge jenter er også veldig ansvarsfulle, tar utdannelse, og slikt, og de trenger ikke være noe mindre modne enn ei på 30-40. Anonymous poster hash: 3dc72...71a 1
Nana Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Jeg syns det er stor forskjell på en 30-åring som er sammen med en 20-åring, kontra et forhold der den ene er 30 og den andre 40. Selv om det i begge tilfeller er 10 års aldersforskjell i begge tilfeller, så vil nivået av modenhet og erfaring være mye mer likt når man er i 30/40-årene og oppover. En på 30 som er sammen med en på 20 er sannsynligvis (litt) umoden og har kanskje ikke kommet så langt i livet. Det kan selvfølgelig være individuelt. 8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Skriver du for din egen del, at du er mann 30 +, sammen med jente, ca 20 ? Eller ønsker du bare å høre meninger om det ? For å si det sånn, da jeg var 17 år, kom jeg sammen med en på 36 år. Forholdet varte i tre år. Mange stygge blikk og baksnakking fulgte med, og i dag, som voksen, tenker jeg at mine foreldre burde ha satt mer inn på å få forholdet avsluttet. Stor aldersforskjell kan bli et stort problem i det lange løp, da alderen gjør sitt til at partene ofte har ulike interesser og behov. Jeg tenker med gru på at jeg i dag, som 44 år, ville vært sammen med en pensjonist ..... Så ja, begge er voksne, men det spørs om jenta på knapt 20 har livserfaring nok til å se de langvarige konsekvensene, og om mannen på 30 + har egeninnsikt nok til å tenke gjennom om dette er liv laga. Men så igjen, kjærlighet kjenner ingen alder heter det.... Vrien problemstilling... Anonymous poster hash: 6d0a6...4a7 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69 Tenker at de er heldig og at jeg gleder meg til jeg blir en av de mennene. Etter et nesten ti år langt forhold med en heks står jeg her. Hva har jeg å velge i på min alder nå liksom? Stort sett damer med en fortid, løsungen til en udugelig dritsekk og en tralle med bagasje. Jeg liker ark som er litt rene, ikke et noen har rabbla fullt fra før...Anonymous poster hash: 105d3...329 1
oeas Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69 Er det noe å tenke på, da? Hvis begge trives i hverandres selskap, og ønsker det samme, så ser jeg ingen problemer.
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69 Søkefunsjonen er din venn.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69 Selv er jeg mann på 30 og er ikke interessert i 20 år gamle jenter til annet en knulling. Skulle jeg hatt et forhold burde hun ihvertfall vært 24-25 for at hun skulle vært interessant. En 20 åring har nettopp flytta ut av pikerommet og har mye å lære om livet og vi er på forskjellige stadier i livet. Men en fin 20 åring for litt uforpliktende sengehygge=JA takk, forhold=nei takk. Anonymous poster hash: 4e97b...bc5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Tenker at de er heldig og at jeg gleder meg til jeg blir en av de mennene. Etter et nesten ti år langt forhold med en heks står jeg her. Hva har jeg å velge i på min alder nå liksom? Stort sett damer med en fortid, løsungen til en udugelig dritsekk og en tralle med bagasje. Jeg liker ark som er litt rene, ikke et noen har rabbla fullt fra før...Anonymous poster hash: 105d3...329 Ehhh .... hallo ??? Var det du eller din forhenværende som var en heks ? Helt alvorlig, hva slags holdning er dette til andre menneskers fortid, og hva de bringer med seg ? Så du kan ha med deg "baggasje", men hun du ser etter skal helst være en jomfru og uskyldig ? Med blanke ark som du kan klusse til på ? Tror du må ta deg tid til å komme over din forhendværende, før du ødelegger livet til en eller annen ung jente. Anonymous poster hash: 6d0a6...4a7 4
oeas Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Tenker at de er heldig og at jeg gleder meg til jeg blir en av de mennene. Etter et nesten ti år langt forhold med en heks står jeg her. Hva har jeg å velge i på min alder nå liksom? Stort sett damer med en fortid, løsungen til en udugelig dritsekk og en tralle med bagasje. Jeg liker ark som er litt rene, ikke et noen har rabbla fullt fra før...Anonymous poster hash: 105d3...329 Kunne antagelig ikke vært mer enig. Mange kvinner bærer med seg særs fikse idéer om hvordan ting skal være fra tidligere forhold. Og det er det vanskelig å leve opp til for utenforstående. Samme hvem du er. Derfor er det kanskje like greit å finne seg ei som er litt mer åpne for at ting ikke nødvendigvis trenger å være sånn og sånn. Det gjør det mer rom for den utkårede. Endret 15. januar 2015 av oeas
absinthia Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Tenker at de er heldig og at jeg gleder meg til jeg blir en av de mennene. Etter et nesten ti år langt forhold med en heks står jeg her. Hva har jeg å velge i på min alder nå liksom? Stort sett damer med en fortid, løsungen til en udugelig dritsekk og en tralle med bagasje. Jeg liker ark som er litt rene, ikke et noen har rabbla fullt fra før...Anonymous poster hash: 105d3...329 Du høres ut som du er rablet en del på selv.. , men til din fordel så er jo damer tidlig i 20-årene, uten barn og særlig med livserfaring ofte litt mindre kritiske. Ellers så kommer det an på individene hvordan jeg ser på et forhold med denne aldersforskjellen. En kompis av meg oppdaget at han etterhvert bare følte seg som en voksenperson eller en slags fornuftig onkel for sin daværende kjæreste på 19-20 og han selv var 31, men det er jo store forskjeller på hvordan enkeltindivider er. 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 hva tenker dere om menn som er på 30+ som er sammen med jenter på begynnelsen av 20 årene? Anonymous poster hash: cf252...d69 Tght, stram fitte. Bra klesstil. Hele livet foran seg. Ikke noe Ikke noe vrangforestillinger som mange drager på pluss 30 har. Anonymous poster hash: 4e3e0...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 Tght, stram fitte. Bra klesstil. Hele livet foran seg. Ikke noe Ikke noe vrangforestillinger som mange drager på pluss 30 har. Anonymous poster hash: 4e3e0...ac9 Pssst... Det betyr at de fortsatt har noen illusjoner du kan kvitte dem med. Anonymous poster hash: 0e402...06e 1
oeas Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Tght, stram fitte. Bra klesstil. Hele livet foran seg. Ikke noe Ikke noe vrangforestillinger som mange drager på pluss 30 har. Anonymous poster hash: 4e3e0...ac9 Vrangforestillinger er kanskje litt vel kraftig. Men det er ingen tvil om at det er flere som ser ut til å børe med seg veldig fikse idéer om hvordan ting skal være. Synes de nesten fremstår litt bitre og kyniske. Men det kommer kanskje som en følge av at livet har buttet litt i mot, hva vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Tenker at mannen må være veldig umoden eller noe, siden ei (tidlig) i 20 årene har langt mindre livserfaring enn en på nærmere 40 i tillegg til at de er på forskjellige stadier i livet. De oppegående mennene jeg kjenner over 35 år har ikke mye til felles med en 20 åring. Anonymous poster hash: b87e5...ef7 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #20 Skrevet 15. januar 2015 Tenker ingen ting... men så er jeg selv 21 og min samboer er 30.. Anonymous poster hash: 24d43...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå