Gå til innhold

Hvordan oppnå resultater kjapt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå inn for å få markerte magemuskler, men jeg trenget litt tips på veien.

Jeg jogger mandag, onsdag og fredag. Resterende dager har jeg styrke, med unntak av helgen. Jeg driver med hest, så jeg holder meg aktiv med det også. Jeg er tynn fra før, har bare den lillr bulken nederst på magen.

Så, hvor lenge burde jeg jogge og hva slags styrkelvelser burde jeg ta? Og hva kan jeg spise?

Altså, enkelt og greit. Kan noen lage et opplegg for kjappe resultater? Tuusen takk på forhånd. Mvh, jente på 16

Anonymous poster hash: d8cbd...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liksom burde jeg jogge en halvtime eller time

Skrevet

Er du ute etter å få resultater innen et par uker og så slutte, eller er du ute etter et langvarig program du kan følge?

Anonymous poster hash: 659a1...d93
Skrevet

Den bulken på magen er rett og slett innvollene dine. Mange jenter kan ikke få flat mat pga hvordan innvollene sitter.

• Liker 1
Skrevet

Langvarig. Men jeg vil se resultater kjapt

Anonymous poster hash: d8cbd...846

Gjest Runforit
Skrevet

Er ikke alle som har anlegg til å få magemuskler. Når det er sagt så må fettprosenten ned og det gjøres ved godt kosthold med lite sukker, raske karbs og lite salt kombinert med trening. Er viktig med nok mat så kroppen har nok å bygge seg opp på, men lite nok til å gå ned i fettprosent.

Skrevet

Du må først av alt spise sunt og godt. Kostholdet har vel rundt 90% å si for resultatet, så spis godt med næringsrik mat, få i deg nok med proteiner, fett og karbohydrater og spis regelmessig (helst ikke gå over 4 timer før neste måltid). Jeg ville fokusert på styrketrening, i og med at det øker forbrenningen og i tillegg styrker og bygger musklene dine (og da får du en strammere kropp). Kondisjonstrening er selvfølgelig bra det også. Jeg liker kondisjonstrening, så jeg trener det også selv om det ikke er super-nødvendig.

Du bør ha et eget program (du kan finne på nett eller kontakte et treningssenter. Jeg fikk gratis program fra en instruktør, som laget den spesielt til meg) og starte med å trene hele kroppen i samme økt. Det ble i alle fall jeg anbefalt. De viktigste øvelsene å få med er basisøvelser. F.eks. armhevinger, knebøy, planken, markløft, dips, benkpress. Da styrker du hele kroppen. Fokuser på teknikken i starten hvis du ikke har trent styrke før. Det er utrolig, utrolig viktig å ha riktig teknikk!! Jeg holder enda på å øve på diverse teknikker. :) Jeg er ikke særlig erfaren når det kommer til maskiner, så det må jeg øve meg masse på!

Og ikke vær redd for svære muskler. Det krever veldig hard trening, masse mat og LANG TID. Dette kommer ikke til å skje dersom det ikke er ditt mål. Det krever mye arbeid ;)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...