Gå til innhold

Jeg tåler ikke barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet noen med barn. 3 Jenter fra alderen 5-10. Jeg elsker denne personen, og klarer ikke leve uten, og har vert der så og si hele tiden. Barna har alltid vert monsterunger. De slår og sparker meg når kjæresten min ikke er der. De snakker dritt om meg. De ødela ting som var mine. De sa de ville at jeg skulle dø. Når kjæresten min var der så klaget de og gråt om at jeg var så slem med de, de liker meg ikke og vil ikke ha noe med meg å gjøre. De klippet i stykker klær som var deres og sa det var min feil. Kjæresten min trodde på alt og fikk nok en dag. Så kjæresten min slo opp med meg og ba meg dra en viss plass. Jeg måtte aldri vise meg igjen. Jeg klarer ikke like unger etter det der. Så det er grunnen til at jeg hater unger. Jeg er knust og klarer ikke mer. Hva feiler det unger! De var helt normale og snille unger med alle andre. Veldig ville og kunne bli frekk i munnen, men ingen sykdommer.

Anonymous poster hash: 7f495...10f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen fæle pøbler. Skjønner godt at du ikke liker barn, da. Er ikke sikker på hva du kan gjøre, kanskje det hjelper å møte noen hyggelige barn om du kjenner noen?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dere datet... og så var du så mye alene med dem at de kunne finne på ting som du liksom hadde gjort?

Synes dette virker litt snålt.

Om dette var sant, så er det jo fint at du slapp å få barn med ham slik at ditt barn også ble slik.

Endret av absinthia
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg datet personen først og så kunne vi kalle oss kjærester og jeg var mest hos de. Jeg skrev kanskje litt dumt. Har aldri gjort barna noe vondt.

Anonymous poster hash: 7f495...10f
Skrevet

Herregud for noen drittunger. Hadde aldri orket å vært sammen med noen som hadde slike barn. No way!

Anonymous poster hash: a3d2b...334

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff, de høres jo fæle ut. Jeg har aldri egentlig likt unger selv, men kanskje du vil like barn bedre om du tilbringer tid med et mer veloppdragent barn eller noe sånt. Eller så får du vel bare leve med å ikke like barn lengre. Du kan jo og tenke på at det er et minimum av barn som er så jævlige.

• Liker 1
Skrevet

Sønnen min forgudet mannen min fra første gang de møttes. Nå har mannen min adoptert gutten. Ikke alle har den opplevelsen av at foreldrene får ny kjæreste. Faren og kanskje moren til barna var hoved problemet. Jeg skjønner kjempe godt du ikke likte de ungene forresten!

Anonymous poster hash: 05d31...994

Skrevet

Så vondt å måtte oppleve noe slikt! Her vil jeg si at noen skulle tatt ansvar ovenfor barna, men når de er gullunger med far til stedet, skjønner jeg at det er vanskelig å bli trodd.

Lov å si at jeg ikke fatter hvordan far kunne tro på at du hadde klippet istykker barnas saker?? Hvilken voksen vill noen gang gjort det?

Anonymous poster hash: 341db...1ca

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Daenerys, mod.

Skrevet

Personer som ikke klarer å oppdra barna skikkelig er ikke noe å samle på uansett.

Anonymous poster hash: 90843...1ab
Skrevet

Skjønner veldig godt at du blir mistenksom mot andre barn når du får en slik opplevelse.

Jeg kan love deg at ikke alle barn oppfører seg som de var oppdratt av ulver eller lucifer. :)

Anonymous poster hash: 7725e...eca
Skrevet

Det er lov å si i fra til barna at demå oppføre seg. Jeg hadde aldri tillatt at noen sparket meg eller var frekk uten å få tilbakemelding på at det ikke er greit.

Anonymous poster hash: 36456...78a

Skrevet

Slik går det ofte om en skal måtte ta andres bastardunger på kjøpet. Tipper ts har lært nå, og dropper å date menn med unger. Har en fyr uheldigvis 3 unger er det nesten som du må date 4 personer samtidig.

Anonymous poster hash: af69f...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...