AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hva kan jeg gjøre for å få vekk dette akute trang til noe søtt og usunt? Skal ned massa til påske så kan ikke skjeive ut noe mere nå!Anonymous poster hash: 3bf25...3af
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Jeg pleier å spise en brødskive, et eple, eller lage en kopp te. Eller så kan du gå og pusse tennene Anonymous poster hash: 8b0f8...6b0 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Vask, skrubb på alle fire, der du bor? Rydd og kast i samme slengen?
Gjest Vux Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Ta en bit, og legg resten ned. La det stakkars godteriet få ligge i fred i 24 timer! Gjenta, etter behov, dag etter dag.
Chromium Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Drikke et stort glass vann eller gå en tur hjelper for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Vask, skrubb på alle fire, der du bor? Rydd og kast i samme slengen? Haha, er faktisk i full gang med å vaske. Kanskje det gir seg etterhvert :-D Anonymous poster hash: 3bf25...3af
Infinite Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Frukt er mitt best tips når søtsuget slår inn. Jeg pleier å kjøpe inn litt hver uke som jeg har liggende, i tilfelle jeg plutselig får skikkelig lyst på noe søtt. Erfaringsmessig vet jeg at i perioder hvor jeg har spist mye godteri, og skal prøve å kutte ut, er det de to første ukene i kuttinga som er verst. Etter det pleier søtsuget gradvis å avta hos meg
Pringle Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg pleide å bo med hodet i potetgullposen og Candy King-posen, og trodde jeg måtte bli der for resten av livet, men jeg klarte å slutte med den destruktive livsstilen (jeg sier ikke at sjokolade og potetgull er giftig eller noe, men sånn som jeg holdt på var jeg underernært og feit og hadde det ille). Jeg har gått over til å spise balanserte og sammensatte måltider med deilig mat gjennom dagen, og spiser godteri bare ved "spesielle anledninger". Nå har jeg svært sjelden godterisug. Ja, og veier 20 kilo mindre. Endret 15. januar 2015 av Pringle 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Spis en gulrot... Eller banan, eller noe annet som stiller sulten. Og tenk at om du holder ut 21 dager, så har du fått deg en ny vane.Anonymous poster hash: bd47c...d20 1
Gjest daisydaisy Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Lag en sunn og god dessert av f.eks. gresk yoghurt, noe frukt og nøtter oppi.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Et par biter mørk sjokolade! Når jeg er fysen på masse, vanlig sjokolade, er mørk sjokolade det eneste som hjelper. Anonymous poster hash: 2680b...d35 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Mørk sjokolade er vel alltid litt sånn "Hm, fysj, er ikke sikker på om jeg helt liker smaken av mørk sjokolade, men dette er jo sjokolade uansett." Anonymous poster hash: c2cca...282 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Et par biter mørk sjokolade! Når jeg er fysen på masse, vanlig sjokolade, er mørk sjokolade det eneste som hjelper. Anonymous poster hash: 2680b...d35 Enig! Men hvilken type er egentlig best? Skal kjøpe et lass imorgen, hvis jeg blir like fysen i helgen.. Sprakk idag, det eneste jeg hadde hjemme vær smørbukk.. Eple i ovnen pleier å hjelpe å, men var tom på alt! TS.Anonymous poster hash: 3bf25...3af
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Mørk sjokolade er vel alltid litt sånn "Hm, fysj, er ikke sikker på om jeg helt liker smaken av mørk sjokolade, men dette er jo sjokolade uansett."Anonymous poster hash: c2cca...282 Jeg digger mørk sjokolade egentlig :-) Anonymous poster hash: 3bf25...3af
Gjest Belle âme Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Lag smoothie Gå ein tur Puss tenna
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Enig! Men hvilken type er egentlig best? Skal kjøpe et lass imorgen, hvis jeg blir like fysen i helgen.. Sprakk idag, det eneste jeg hadde hjemme vær smørbukk.. Eple i ovnen pleier å hjelpe å, men var tom på alt! TS.Anonymous poster hash: 3bf25...3af Lindt er definitivt best! De har en som heter 85% mild! som er ganske rund og fin i smaken.Anonymous poster hash: bd47c...d20
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Enig! Men hvilken type er egentlig best? Skal kjøpe et lass imorgen, hvis jeg blir like fysen i helgen.. Sprakk idag, det eneste jeg hadde hjemme vær smørbukk.. Eple i ovnen pleier å hjelpe å, men var tom på alt! TS.Anonymous poster hash: 3bf25...3af Jeg pleier å spise Freia premium 70 % kakao med pecan og havsalt, som er kjempegod. Heldigvis blir det bare noen få biter av den før jeg føler meg mett av smaken, ellers kunne jeg vel like godt spist vanlig sjokolade. Det aller beste er nok å venne seg til enda mørkere sjokolade, 85 %, men der har jeg et stykke igjen Anonymous poster hash: 2680b...d35
Gjest caramiacaramella Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Jeg blir også godtesugen, spesielt på sjokolade. Løser det oftest ved å spise frukt eller ta en skål med kalorifattig vanlijeyoghurt med oppkuttede nøtter og litt oppkuttet mørk sjokolade. Det er så godt! Godtesuget forsvinner uten at du trenger å spise usunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå