Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med Kanebos renseprodukter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker dem, men de har en tendens til å tørke ut huden, og du må ha TO renseprodukter i stedet for ett. Til fet hud gele og skum, til normal hud krem og skummende rensekrem, til tørr hud olje og "Milky Soap". Det blir dyrt tilsammen, men jeg har ikke prisene i hodet. De har også en PH-verdi som ikke er helt bra for huden...

Hva er du ute etter? Av normale parfymerimerker, liker jeg heller skummet fra Shiseido The Skincare hvis du har normal/tørr hud. Ellers har de en super serie til blandingshud som heter Pureness. Renseproduktene der ligger på mellom 250 og 300 kr et sted.

Til tørr, sensitiv hud foretrekker jeg selv Dermalogica og Decleor (fra salong).

Skrevet

Er litt "grønn" når det gjelder slike ting, men kom over ett tilbud på Kanebos Milky Soap og Cleansing Oil til 450,- men nå ser jeg jo at det er for tørr hud og det har jeg jo ikke....

Skal snart i tax-free butikken og nå har jeg bestemt meg for å ta meg sammen å kjøpe noe ordentlig for engangsskyld....

Jeg har normal hud, litt fet i t-sonen, så alle forlag mottas med takk! :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Hvis du skal kjøpe på Gardermoen, anbefaler jeg igjen Shiseido. Enten Pureness-serien for blandingshud eller The Skincare for alle hudtyper. Pureness-serien har masse bra produkter for en slik hudtype du beskriver. Du kan jo høre i et parfymeri om prøver på serien først? Det burde gå helt greit. Beskriv huden din, og si at du gjerne vil prøve Pureness-serien.

Gjest Odense
Skrevet

Jeg brukte kanebo id for en stund siden, det var gode og drøye produkter. Har ingenting å utsette på dem. Har venninder som sverger til renseproduktene til kanebo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...