Gå til innhold

date på vinteren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i tidlig 20 årene og singel, men på jakt etter mannen med stor M!

Problemet mitt er at jeg vet ikke hva man skal gjøre på vinteren når man dater? De første datene selvfølgelig! Her snakker vi DÅRLIG økomoni fra min side, altså ikke noe særlig til overs, og har ikke økonomien til å dra ut å spise hver gang jeg skal møte en ny fyr! Høres veldig overdrevent ut, men de neste mndene kommer det til å være stramt med økonomien for meg fordi jeg legger av en del penger til noe annet.

På sommeren kan man gå kveldsturer, ha piknik, stranda etc, men på vinteren er det liksom for kaldt.
Føler også det kan bli litt kleint / lagt opp til sex å dra hjem til en av hverandre å se film! Spessielt i denne alderen, da jeg leter etter noe seriøst. Og uansett hvis daten er ordentlig klein så kan man ikke like lett finne en unnskyldning. (Jada, disse kleine datesene har skjedd, huff).

Forslag?

Anonymous poster hash: f4bcc...5a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du/dere skøyter? Ta med nystekte boller og kakao og ta en tur på skøyebanen.

Evt kan dere ta med akebrett eller søppelsekker å finne en akebakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe rart at kvinnene tror at vi bare er ute etter sex, hvis det å gå hjem til hverandre for å se en film kan tolkes som en seksuell invitasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn et utested med koselig uteområde med skikkelige varmelamper. En kopp kaffe eller en øl har du råd til.

Om du ikke liker kulde så vet jeg ikke om en skitur sammen ville vært din greie.

Anonymous poster hash: c1d14...e4e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter litt med det samme, men jeg har kjæreste da. Vanskelig å finne på noe på vinteren, blir veldig ofte til at vi bare lager noe god mat og ser film.

Men går jo fint an å kle på seg og gå en tur? Eller som mange andre har foreslått; skøyter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall ikke vanskelig å finne på noe hvis man har kjæreste.

Da har brukt å dra på kino eller gå oss turer. Ikke noe problem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Takk for gode svar. Vinteren er litt "inneperiode" så å møte noen blir vel typ tinder. Gå på skøyter har jeg aldri hørt om noen på min alder som gjør som en første date, det er sikkert koselig, men virker som litt mye styr også for en første date, spessielt da når man ikke kjenner hverandre fra før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen med stor M!

En av de mest brukte flosklene i datingverdenen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier nå spandere på datene mine jeg foreslår og forøvrig ellers også. Men en kopp kaffe og bli kjent litt bedre. En rusletur et sted, hvis det går bra kanskje invitere med på en film hjemme. Om nevnt tidligere skjønner ikke at film er blitt en invitasjon for sex. Når jeg spør om å hun vil være med å se en film er det for å se film og eventuelt kanskje kose litt. Ikke sex.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier nå spandere på datene mine jeg foreslår og forøvrig ellers også. Men en kopp kaffe og bli kjent litt bedre. En rusletur et sted, hvis det går bra kanskje invitere med på en film hjemme. Om nevnt tidligere skjønner ikke at film er blitt en invitasjon for sex. Når jeg spør om å hun vil være med å se en film er det for å se film og eventuelt kanskje kose litt. Ikke sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...