Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager om dette er blitt tatt opp i x-anntsll tråder, men jeg blir virkelig ikke helt klok på det...

Jeg sluttet på cerazette for halvannen uke siden. Vi har hatt sex et par ganger etter dette. Når jeg gikk på cerazette hadde jeg svak menstruasjon ca et par ganger i halvåret, ellers fikk jeg småblødninger når jeg slurva litt med tidspunktet. Hadde derfor forventet litt småblødninger etter jeg sluttet, men jeg har kun hatt svak misfarging på utflod to dager. Lørdag blødde jeg pittelitt ferskt blod (med noe slim, beklager detaljene...). Etter dette har det ikke vært noe...

leser på nettet litt forskjellig. Er det slik at man ikke alltid får bortfallsblødning av cerazette? Er det for tidlig å håpe på å bli gravid nå?

Hilsen forvirret førstegangsprøver.

Anonymous poster hash: f1027...5e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Hvis du leser pakningsvedlegget vil du se at hvis det går mer enn 36 timer mellom to piller, risikerer du å bli gravid.

Med andre ord, har du sluttet på cerazette er det ikke for tidlig å håpe på å bli gravid.

Du trenger ikke få noen bortfallsblødning nei, du kan like gjerne få normal menstruasjon. :)

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...