frkflaks Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Forventet mens i går, tok en clearblue plus test nettopp. De sier så lenge du har antydning til plusstegn så er den positiv. Kan jeg stole på den? Mannen min ville ikke ha sex igjen før jeg begynte på P piller (jeg tok ut hormonspiralen i november og fikk mensen igjen i desember) men ingen vits å begynne på de nå hvis det. Han sover ennå. Lurer på hvordan jeg skal si det. Jeg er Happy men huff redd for hans reaksjon! Vi avtalte å begynne å prøve når vi har giftet oss neste sommer. Ups. Hva tror dere?
blomst12 Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 "Beklager" og si det men den testen kunne ikke vært mer positiv!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 frkflaks, on 15 Jan 2015 - 13:03, said: Forventet mens i går, tok en clearblue plus test nettopp. De sier så lenge du har antydning til plusstegn så er den positiv. Kan jeg stole på den?Mannen min ville ikke ha sex igjen før jeg begynte på P piller (jeg tok ut hormonspiralen i november og fikk mensen igjen i desember) men ingen vits å begynne på de nå hvis det. Han sover ennå. Lurer på hvordan jeg skal si det. Jeg er Happy men huff redd for hans reaksjon! Vi avtalte å begynne å prøve når vi har giftet oss neste sommer. Ups. Hva tror dere? Hvorfor hadde han sex da? Mener i tiden da du tok ut spiralen og frem til nå? Anonymous poster hash: dcc82...0c5
Rosewood Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Den ser positiv ut for meg ihvertfall, gratulerer!
Emas Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Det er i allefall ingen tvil om at den der er positiv!
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Hvorfor hadde han sex da? Mener i tiden da du tok ut spiralen og frem til nå? Anonymous poster hash: dcc82...0c5 Rett og slett fordi vi ikke var så nøye og jeg fulgte med på når jeg skulle ha eggløsning.. Men bommet litt der tydeligvis. Og det var før vi snakket om når vi ville sette aktivt i gang. Så fikk han plutselig litt panikk men jeg måtte vente til mensen kom før jeg kunne begynne på Ppillene. Men mensen kom jo nå ikke:-P Dessuten så trodde jeg ikke at alt gikk tilbake til normalen så fort etter jeg tok ut spiralen- selv om jeg visste godt at man er fruktbar når den er tatt ut. Jeg var visst heldig der. Endret 15. januar 2015 av frkflaks
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2015 Takk alle. Ringe legen i morgen og få testet der også. Nå må jeg bare finne en litt gøy måte å fortelle det på.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor skal du teste hos legen også? De bruker jo akkurat de samme testene som du får kjøpt på apoteket... Anonymous poster hash: 06c79...8da
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor skal du teste hos legen også? De bruker jo akkurat de samme testene som du får kjøpt på apoteket... Anonymous poster hash: 06c79...8da Fordi det er vel normalt at man gjør det og begynner på svangerskapskontroll etterhvert? Er vel like greit å gjør det nå, dessuten tar legen blodprøve og ikke bare urinprøve. Derfor.
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2015 Takk! Skjønner nå at det er for tidlig med lege og jordmor, er 8 år siden sist jeg gikk gjennom dette Jeg er i følge terminkalkulator og siste mens 4+1.
Gjest Kritt Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Fordi det er vel normalt at man gjør det og begynner på svangerskapskontroll etterhvert? Er vel like greit å gjør det nå, dessuten tar legen blodprøve og ikke bare urinprøve. Derfor. Om du ringer til legekontoret får du antakelig beskjed om å komme når du er 12-13 uker på vei, neppe før. Ta folat, om du ikke allerede gjør det (er vel stort sett det legen vil gi deg beskjed om pr. nå). Endret 15. januar 2015 av Kritt
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Fordi det er vel normalt at man gjør det og begynner på svangerskapskontroll etterhvert? Er vel like greit å gjør det nå, dessuten tar legen blodprøve og ikke bare urinprøve. Derfor. Blodprøve er ikke regelen men unntaket der legen er usikker på om testen er positiv og evt på hvor langt...Anonymous poster hash: 98c8e...e84
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #16 Skrevet 15. januar 2015 Da får jeg vente noen uker før jeg ringer. Har vært å kjøpt folat i dag:-)
frkflaks Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #17 Skrevet 15. januar 2015 Blodprøve er ikke regelen men unntaket der legen er usikker på om testen er positiv og evt på hvor langt...Anonymous poster hash: 98c8e...e84 Hehe, ok takk. Er som sagt flere år siden sist jeg var gravid. Men tar kontakt når jeg er litt lengre på vei:-) 1
Sannerlig Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Hehe, ok takk. Er som sagt flere år siden sist jeg var gravid. Men tar kontakt når jeg er litt lengre på vei:-) Gratulerer så mye, og mannen din blir helt sikkert superglad han:) Gleder meg til oppdateringer allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå