Gå til innhold

Broadchurch sesong 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har fått med seg de første episodene av seriens andre sesong? Jeg synes det er veldig spennende foreløpig, lurer på hvordan serien blir etter hvert som de to parallelle historiene sannsynligvis veves tettere sammen :)

Anonymous poster hash: 744a7...e6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd å se, siden dette skal være så bra, men et fenger liksom ikke. Synes det er mer drama enn krim...

Skrevet

ja, har sett. serien er langt i fra en favoritt, men spennende er det.

blir kjekt å se hvordan det blir, og hvordan det skal gå med alle..

• 2 uker senere...
Skrevet

Sesong 1 var bra, hadde derfor sett fram til sesong 2, men nå blir det alt for mye sure fjes og overspilling for de minste detaljer, blir nesten en parodi på første sesong.

Fremdeles god filming og fine bilder, men skuffende handling dessverre.

Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Når ble sesong 2 sluppet?

Hvor lang tid tar det før den havner på Netflix mon tro? 3 år? :/

Skrevet

Kan vel ses på nrk nett-tv?

Anonymous poster hash: 36d71...202
Gjest Gjest_Hello Kitte
Skrevet

Kan vel ses på nrk nett-tv?

Anonymous poster hash: 36d71...202

Ja kan se om jeg finner den der. Men dey er vel tidsbegrensning på hvor lenge de ligger ute?

Har iallefall gått glipp av andre serier der fordi jeg har ventet til sesongen nesten er ferdig og dermed har de første episodene blitt fjernet

Skrevet

Sesong 1 har jeg bare sett den amerikanske versjonen (Gracepoint) av. Men siden de ikke skal spille inn sesong 2 på amerikanske, hoppet jeg på sesong 2 på den engelske. Jeg likte nok bedre skuespillerne som var med i Gracepoint, men det går likevel greit å følge den engelske nå. Det blir spennende.

Anonymous poster hash: 3ff8b...827

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...