Gå til innhold

Trenger hjelp med en jakke! FORT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.miinto.no/p-403753-pajar-cougar-black

De har tilbud på Kouture og jeg har så lyst på denne jakken. Men saken er den at jakken finnes i få str. Jeg bruker til vanlig S i topper og jakker. Men når det gjelder ei slik jakke så vil jeg heller at den skal være tett inntil kroppen enn fra kroppen, hvis dere skjønner hva jeg mener.?

Men er så usikker på om jeg skal gå for XS og passer den ikke så returnerer jeg.

Kan skrive litt mål om min fasong:

Bryst= 79cm ca.

Midjen= 68,5cm

Hva tror dere? Hjelp!!!!

Anonymous poster hash: a1ec8...07c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke noe om størrelsene der, men som du sier - du kan jo bare returnere den? Du vet jo ikke sikkert før du har prøvd den på. Sånne varme jakker kan jo ofte være en størrelse mindre dersom man ikke liker å se for "plumpete" ut.

Skrevet

Aner ikke noe om størrelsene der, men som du sier - du kan jo bare returnere den? Du vet jo ikke sikkert før du har prøvd den på. Sånne varme jakker kan jo ofte være en størrelse mindre dersom man ikke liker å se for "plumpete" ut.

Det står at de er normale i str. Ringte til butikken og spurte og hun sa at hun har lik jakke i xs, den var først litt liten men etterhvert ble den passe stor sa hun.

Uff så usikker, men har så lyst på denne jakken :(

Anonymous poster hash: 135bc...0ed

Skrevet

Jeg er 165 høy, blir den rar til meg da?

Ts

Skrevet

Kjøp den og om den ikke passer lever den tilbake. Eller sjekk målene og sammenligne med egne mål.

Anonymous poster hash: 02df2...8c0

Skrevet

Ja, jeg har sett det, men det er ikke svart farge den er navy, og syns ikke noe om den fargen.

Ts

Jeg er enig. Den sorte var mye penere.

Anonymous poster hash: b8c3d...737

Skrevet

Jeg er 165 høy, blir den rar til meg da?

Ts

Jeg tror det er vanskelig å gi deg et svar, du må rett og slett bare prøve den på og se. Har de noen butikker i nærheten som selger den jakken (evt. det merket) - i så fall kan du jo prøve de ulike størrelsene der, og bestille jakken fra nett om du ser at den passer i xs. :)

Skrevet

En liten oppdatering fra meg :)

Bestilte meg jakken igår kveld i str xs, da det var det eneste som "passet" meg. De hadde tilbud til midnatt igår og jeg brukte nesten hele dagen på å gruble, haha! Whatever, blir den for liten så returnerer jeg den.

Hadde ikke mulighet å dra på en butikk hvor jeg kunne prøve den, så får bare håpe at den passer, for denne har jeg ønsket meg lenge, og aldri funnet i min størrelse.

Takk for alle tilbakemeldinger, de satte jeg stor pris på :)

Klem fra TS :) :)

Skrevet

Hei. Her er en liten oppdatering fra meg :)

Jakken bestillte jeg i XS og fikk den i går. Prøvde den på og jeg er litt sånn både ja og nei.

Den passet perfekt på kroppen, var verken stor eller trang. Jeg bare skjønner ikke hvorfor den er så dyr?!

Var ikke noe spesielt med den, hadde kun emblem på venstre side og det er det hele. Stoffet på jakken var ikke glatt men heller slik hard stoff.

Må prøve den et par ganger til, så ser jeg om jeg beholder den eller returnerer :)

Jakken satt som støpt iallefall ;)

Ts

Skrevet

Har du noen bilder av den på? :)

Skrevet

Har du noen bilder av den på? :)

Hvorfor det?

Skrevet

Hei. Her er en liten oppdatering fra meg :)

Jakken bestillte jeg i XS og fikk den i går. Prøvde den på og jeg er litt sånn både ja og nei.

Den passet perfekt på kroppen, var verken stor eller trang. Jeg bare skjønner ikke hvorfor den er så dyr?!

Var ikke noe spesielt med den, hadde kun emblem på venstre side og det er det hele. Stoffet på jakken var ikke glatt men heller slik hard stoff.

Må prøve den et par ganger til, så ser jeg om jeg beholder den eller returnerer :)

Jakken satt som støpt iallefall ;)

Ts

Den er dyr fordi den er en "mote"jakke som "alle" skal ha.

Anonymous poster hash: 426f2...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...