Gå til innhold

Kjære kvinner, kunne dere ha dated meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av den andre tråden,

Jeg er lav, knappe 165cm høy, mørkebrunt halvlangt hår med noen lyse "striper" her og der (blitt bleket av sola) Jeg er slank men også kompakt, når du er såpass lav så blir ting litt skvist sammen :P

Jeg har en ganske positiv og avslappet holdning til livet, uten at det betyr at jeg danser rundt i en corny LSD tripp hele tiden. Jeg har også en mørkere og mer seriøs side som kommer frem når den trengs. Humor er kanskje en av mine beste egenskaper, jeg liker en latter og er under den tro at de fleste andre er enige med meg der. Så det å få folk til å le og skape god stemning er noe jeg brenner for.

Jeg har masse selv ironi uten at det blir for mye (har ikke fått noen klager enda)

Jeg har ikke mye til ambisjoner sånn sett. Det eneste jeg egentlig vil er å reise masse, spille og høre på musikk og være så fri som mulig. Tar jo selvsagt de jobbene jeg kan finne og har endelig i en alder av 24 fullført studiekompetansen.

Om det skulle bli snakk om utdannelse og en "bedre" jobb i fremtiden så tenker jeg det må bli noe som har med mennesker å gjøre. Heller veldig mot psykologi, både fordi mennesker fascinerer meg og fordi jeg mener det store mangler og feil i det psykiske helsevernet vi har her i Norge. Du kan kanskje si at jeg brenner litt for dette også.

På fritiden så er jeg han du kan finne på konserter, brune pub'er med live opptredener eller jams, eller en eller annen gressplen på sommeren sammen med mine venner. Jeg nylig oppdaget funk musikk og skaffet meg en bassgitar. Så det går jo endel timer til det. Jeg maler litt, også samler jeg på gamle spill/spillkonsoller. Jeg er ikke mye til friluftsmenneske men en avslappet spasertur i skogen sier jeg ikke nei takk til.

Dette begynner å bli langt, men avslutter her.

Også kan jeg jo nevne at selv om jeg er "flink" sosialt, så er jeg en litt innesluttet type som verdsetter privatlivet mitt og lett kan føle meg kvelt om folk blir for pågående. Jeg trenger tid til meg selv :)

Anonymous poster hash: 0dffb...b79
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Du høres ikke aktiv nok ut for meg. Jeg tviler på du er med på toppturer/skiturer hvis det blir langt eller tungt.

Jeg er et friluftsmenneske, og tilbringer langt mer tid i skogen enn på pub/konsert.

Du er bare 24, så du er unnskyldt, men du høres litt for lite seriøs og voksen ut for meg, selv om jeg ikke er mer enn tre år eldre enn deg.

Jeg har datet menn på rundt din (og min) høyde før, det er ikke noe problem, men jeg hadde ønsket at du klippet håret. Syns langt/halvlangt ser så lite "ordentlig" ut.

Du høres ut som en omgjengelig kar det kunne vært hyggelig å hatt som bekjent, og møtt når man først skal ut/feste.

Anonymous poster hash: 7b935...2c3

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg samboer og er bittelitt eldre enn deg, men svarer for det. Sånn hypotetisk sett; Ja :) Jeg tror absolutt at jeg kunne datet og trives med en som deg!

Anonymous poster hash: 43195...589
  • Liker 1
Skrevet
Nei.

Du høres ikke aktiv nok ut for meg. Jeg tviler på du er med på toppturer/skiturer hvis det blir langt eller tungt.

Jeg er et friluftsmenneske, og tilbringer langt mer tid i skogen enn på pub/konsert.

Mange kvinner stiller store krav til at mannen skal være MINST like god som dem selv på de feltene de liker.

Samtidig blir de sure når menn stiller krav om at kvinnene skal være minst like gode som dem selv på de feltene de selv liker...

Hva hadde du sagt om du traff en mann du elsket og som elsket toppturer, men han sa nei til deg fordi du f.eks. ikke var like god som ham til å programmere i C++?

Anonymous poster hash: 335ad...1ce

• Liker 6
Skrevet

Mange kvinner stiller store krav til at mannen skal være MINST like god som dem selv på de feltene de liker.

Samtidig blir de sure når menn stiller krav om at kvinnene skal være minst like gode som dem selv på de feltene de selv liker...

Hva hadde du sagt om du traff en mann du elsket og som elsket toppturer, men han sa nei til deg fordi du f.eks. ikke var like god som ham til å programmere i C++?

Anonymous poster hash: 335ad...1ce

Jeg begynte med pistolskyting fordi det er en av hans store interesser, og fordi vi ønsket å ha flere ting vi kunne gjøre sammen.

Er det ikke naturlig at man ønsker å date en person man kan tilbringe tid sammen med, og dele hobbyene sine med?

Tviler på at TS ville syns det var noe særlig å date en kvinne som f.eks hatet å gå på byen, hatet konserter, og aldri ville henge med vennene hans?

• Liker 4
Skrevet

Du er omtrent som meg da jeg var 24, så jeg hadde lett datet deg på den tiden :) Jeg hadde elsket håret ditt, bassen din og pubturene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte med pistolskyting fordi det er en av hans store interesser, og fordi vi ønsket å ha flere ting vi kunne gjøre sammen.

Er det ikke naturlig at man ønsker å date en person man kan tilbringe tid sammen med, og dele hobbyene sine med?

Tviler på at TS ville syns det var noe særlig å date en kvinne som f.eks hatet å gå på byen, hatet konserter, og aldri ville henge med vennene hans?

<-- TS

Nei du har helt rett, jeg hadde neppe orket å bli med på toppturer, og putter du to ski på beina mine så kommer vi ikke av flekken. Har en mental sperre for de pinnene der hehe :) Og ja, det er helt klart viktig å ha noen som man ihvertfall deler noe med. Jeg kunne aldri hatt ei dame som mener listepop er den beste musikken som finnes for eksempel :)

Tenkte også at jeg skulle nevne at jeg sjeldent drikker meg shitings selv om jeg ofte er ute, fylla er virkelig ikke en stor del av det. Er mest for musikken og folkene sin del. Er litt små aktiv i musikkmiljøet i byen jeg bor i.

Skrevet

Jeg tror ikke det.. :) Rett og slett fordi jeg ikke er et konsert-menneske, og du finner meg sjeldent på en brun pub eller en annen pub for den slags skyld. Er ikke jenta til å gå ut for å ta en øl, bare for å kose meg. Drikker veldig sjeldent.

Er mer opptatt av å være aktiv, gå tur, jogge, trene osv. Vil helst ha en type som kan pushe meg litt innen trening :)

Så tror ikke vi hadde passet så bra sammen..

Anonymous poster hash: 5ed02...f59
Skrevet

Jeg har samboer, men svarer likevel.

Nei.

Fordi jeg er nesten 20 cm høyere enn deg. Jeg liker ikke langt hår på gutter. Jeg tilbringer mesteparten av tiden min på turer/ekspedisjoner ute i skogen eller på fjellet uansett vær. Jeg eier også en enebolig så fast jobb er nødvendig for å beholde huset. Jeg hater å dra på byen, det gir meg ingenting. For meg er det en nødvendighet å bo på landet, noe jeg heller ikke har inntrykk av passer deg.

Jeg har en TV, men bruker den så og si kun til å høre på musikk, og til å streame forelesninger fra univeristetet. Spill interesserer meg overhodet ikke. Jeg jobber fulltid, og synes økonomisk selvstendighet er et must,

Jeg har en utdannelse, og jeg jobber med å få meg en til, så jeg kan jobbe med noe jeg virkelig brenner for - nemlig naturen og det som lever i naturen.

Jeg er bare 22år, men jeg har en helt annen holdning til livet og helt andre interesser enn deg. Vi er ikke så langt fra hverandre i alder, men på vidt forskjellige steder i livet likevel.

Heldigvis er vi alle forskjellige, og faller for forskjellige mennesker. Jeg kjenner flere jenter som lett hadde gått ut med deg utifra beskrivelsen din. Så du har et hav av muligheter når det kommer til å finne deg ei jente :-)

Anonymous poster hash: 769a1...a6a

Skrevet

<<< Ts.

Yeah, det er det som er kult med mennesker, vi er så forskjellige og kommer i så utrolig mange nyanser :)

Blir så mye jeg må nevne som jeg glemte i hovedinnlegget men jeg håper dette blir det siste.

Økonomisk har jeg alltid nok til å klare meg, jeg har ingen gjeld eller annet piss som følger etter meg, "rik" nok til å kjøpe hus blir jeg neppe med den holdningen jeg har nå, men så er det heller ikke ett av mine mål.

Er ikke glad i lån og slike forpliktelser så foretrekker å holde meg unna.

Skrevet

Nei.

Jeg har lite interesse av musikk og pub som deg, liker friluftsliv. Du har heller lite konkrete mål og ambisjoner, og jeg liker mål og ambisjoner. Også er du litt for lav. Tror det hadde vært gøy å date deg en stund, men når det ble mer seriøst så hadde du blitt for lite seriøs for meg.

Skrevet

Du virker som en kjempe hyggelig fyr, så tror ikke det er noe problem for deg å finne en kjæreste. Har selv ganske andre ambisjoner og interesser en deg, så tror ikke vi hadde passet sammen som kjærester, men ser ikke bort i fra at vi kunne ha vært venner.

Anonymous poster hash: bc5ff...d1c
Skrevet

Forresten, høyden er ikke noe problem! :)

Anonymous poster hash: bc5ff...d1c
Skrevet

Njeeeei, tror nok ikke vi hadde passet så bra sammen. :)
Du høres kjempeflott ut - men ikke min type.
Det fordi at jeg ikke er noe musikalsk, sosial eller glad i puber og å sitte på gresset. :P

Skrevet

Njeeeei, tror nok ikke vi hadde passet så bra sammen. :)

Du høres kjempeflott ut - men ikke min type.

Det fordi at jeg ikke er noe musikalsk, sosial eller glad i puber og å sitte på gresset. :P

Men gresset er jo sååå flott! Blir det for varmt kan du bare sette deg under ett tre og tegne, lese, glo på folk eller rett å slett bare ta ting helt med ro. Synes du skal gi gresset en sjanse :P

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Jeg er gift og for gammel for det, så nei :P

Men hadde jeg vært singel og 10 år yngre kunne jeg godt ha datet deg basert på det du skriver her. Litt lav i forhold til meg, men hadde ikke latt det stoppe meg dersom vi klaffet på andre områder :)

Skrevet

<<< Ts. Yeah, det er det som er kult med mennesker, vi er så forskjellige og kommer i så utrolig mange nyanser :) Blir så mye jeg må nevne som jeg glemte i hovedinnlegget men jeg håper dette blir det siste. Økonomisk har jeg alltid nok til å klare meg, jeg har ingen gjeld eller annet piss som følger etter meg, "rik" nok til å kjøpe hus blir jeg neppe med den holdningen jeg har nå, men så er det heller ikke ett av mine mål. Er ikke glad i lån og slike forpliktelser så foretrekker å holde meg unna. Anonymous poster hash: 0dffb...b79

"Er ikke glad i lån og slike forpliktelser" Hvilke forpliktelser er du glad i da? :-)

Veldig mange jenter på din alder ønsker å etablere seg, og tenke på å få barn. Hva tenker du ang. barn?

Skrevet

"Er ikke glad i lån og slike forpliktelser" Hvilke forpliktelser er du glad i da? :-)

Veldig mange jenter på din alder ønsker å etablere seg, og tenke på å få barn. Hva tenker du ang. barn?

Tja, si det? Forpliktelser om ikke innebærer masse papirarbeid å penger er en bra start tror jeg :)

Nei, jeg vet ikke. Er ikke en tanke som slår meg ofte, men nå som du nevner det så tror jeg ikke at jeg liker tanken på å bli far når jeg er 24år gammel. Kanskje 30 er en bedre alder. Ble litt usikker nå.

I forhold til andre "forpliktelser" når jeg har funnet meg en dame jeg har blitt glad i så er jeg trofast. Har ingen forhistorie med utroskap og tror neppe det vil skje heller. Gir også alt det jeg kan for å få forholdet til å fungere.

Skrevet

Inspirert av den andre tråden,

Jeg er lav, knappe 165cm høy, mørkebrunt halvlangt hår med noen lyse "striper" her og der (blitt bleket av sola) Jeg er slank men også kompakt, når du er såpass lav så blir ting litt skvist sammen :P

Jeg har en ganske positiv og avslappet holdning til livet, uten at det betyr at jeg danser rundt i en corny LSD tripp hele tiden. Jeg har også en mørkere og mer seriøs side som kommer frem når den trengs. Humor er kanskje en av mine beste egenskaper, jeg liker en latter og er under den tro at de fleste andre er enige med meg der. Så det å få folk til å le og skape god stemning er noe jeg brenner for.

Jeg har masse selv ironi uten at det blir for mye (har ikke fått noen klager enda)

Jeg har ikke mye til ambisjoner sånn sett. Det eneste jeg egentlig vil er å reise masse, spille og høre på musikk og være så fri som mulig. Tar jo selvsagt de jobbene jeg kan finne og har endelig i en alder av 24 fullført studiekompetansen.

Om det skulle bli snakk om utdannelse og en "bedre" jobb i fremtiden så tenker jeg det må bli noe som har med mennesker å gjøre. Heller veldig mot psykologi, både fordi mennesker fascinerer meg og fordi jeg mener det store mangler og feil i det psykiske helsevernet vi har her i Norge. Du kan kanskje si at jeg brenner litt for dette også.

På fritiden så er jeg han du kan finne på konserter, brune pub'er med live opptredener eller jams, eller en eller annen gressplen på sommeren sammen med mine venner. Jeg nylig oppdaget funk musikk og skaffet meg en bassgitar. Så det går jo endel timer til det. Jeg maler litt, også samler jeg på gamle spill/spillkonsoller. Jeg er ikke mye til friluftsmenneske men en avslappet spasertur i skogen sier jeg ikke nei takk til.

Dette begynner å bli langt, men avslutter her.

Også kan jeg jo nevne at selv om jeg er "flink" sosialt, så er jeg en litt innesluttet type som verdsetter privatlivet mitt og lett kan føle meg kvelt om folk blir for pågående. Jeg trenger tid til meg selv :)

Nei. Ikke når du er så usikker st du må på kg for å få bekreftelse på pm du er bra nok

Skrevet

Nei. Ikke når du er så usikker st du må på kg for å få bekreftelse på pm du er bra nok

Sigh... Jaja, lykke til da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...