Gå til innhold

Han bare sluttet å svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så... her er greia. Jeg begynte å jobbe som bartender på en pub for en stund tilbake, og la stadig merke til en mann som kom ofte for å prate med meg. Vi begynte å flørte så smått med hverandre, og har også helt frem til nå hatt et øye for hverandre, men vi har begge vært veldig opptatte, så det har ikke utviklet seg. Helgen som var skrev han til meg på FB og spurte om ikke vi skulle møtes i Oslo i dag (14) over en drink siden han bare var her i to dager. (Må jobbe en måneds tid i Danmark). Han sa også at han savnet meg. Jeg sa jo at det kunne vi selvfølgelig. Skrev til han på søndag, han leste hva jeg skrev, svarte ikke. Sendte han en melding i dag og spurte om det hadde skjedd noe, og om ikke vi hadde en avtale? Ingen svar. Ser jo at han har vært aktiv på FB, også i dag! Hva i huleste er greia med det her? Går jo ann å si ifra da...

Anonymous poster hash: 92ee2...ec5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er akkurat det som irriterer meg ved menn. De tar plutselig veldig initiativ og når de har skjedd noe eller skal skje noe, så blir de bare borte. Hos oss kvinner gir vi hvertfall fra oss lyd når vi ikke vil mer.

Anonymous poster hash: d4a1c...736

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hmm

Endret av toppris
Skrevet

Det er akkurat det som irriterer meg ved menn. De tar plutselig veldig initiativ og når de har skjedd noe eller skal skje noe, så blir de bare borte. Hos oss kvinner gir vi hvertfall fra oss lyd når vi ikke vil mer.

Nei, det er bare bullshit. Dere forsvinner dere og, uten et kvekk.

• Liker 1
Skrevet

Desverre ikke uvanlig :/ vanskelig å si hvorfor det skjer,men mange får vel kalde føtter.Enkelte klarer ikke å forplikte seg til en kaffedate en gang,selv om de kanskje prøver og innerst inne vil det.

Etter min erfaring er sjansen stor for at han dukker opp igjen senere, men da spørs det om det er lurt å lage noe ny avtale...Slik oppførsel er så utrolig respektløs.Særlig når de er pålogget og ikke prøver å skjule det,og bare ignorerer deg totalt.Og det skader relasjonen mellom dere,for man vil jo alltid lure på om det kommer til å skje igjen.(Og det gjør det ofte når de ser de kan komme unna med det...)

Skrevet (endret)

Desverre ikke uvanlig :/ vanskelig å si hvorfor det skjer,men mange får vel kalde føtter.Enkelte klarer ikke å forplikte seg til en kaffedate en gang,selv om de kanskje prøver og innerst inne vil det.

Etter min erfaring er sjansen stor for at han dukker opp igjen senere, men da spørs det om det er lurt å lage noe ny avtale...Slik oppførsel er så utrolig respektløs.Særlig når de er pålogget og ikke prøver å skjule det,og bare ignorerer deg totalt.Og det skader relasjonen mellom dere,for man vil jo alltid lure på om det kommer til å skje igjen.(Og det gjør det ofte når de ser de kan komme unna med det...)

Her er det bare en ting som gjelder, og det er å være nådeløs. Gjør noen det med meg viser de veldig klart med handling hvordan de egentlig er. Og sånne kutter jeg ut fortere enn brukt dasspapir.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Her er det bare en ting som gjelder, og det er å være nådeløs. Gjør noen det med meg viser de veldig klart med handling hvordan de egentlig er. Og sånne kutter jeg ut fortere enn brukt dasspapir.

Hvordan? Hvordan gjør du det? Har en jeg også som er så hot/cold at jeg blir sprø i hodet snart. Og det er han som har vært på hele veien, men det er en oppførsel som bare irriterer meg så grenseløst!

Hvordan skal man få vist at det ikke er ok og at man ikke aksepterer det.

Anonymous poster hash: b51dc...fcb

Skrevet

Med Tinder? Fjerne matchen, helt enkelt. Forutsatt at ingen annen kontaktinfo er blitt utvekslet er det da ingen måte personen noensinne kan ta kontakt på igjen. På andre datingsteder: blokker. På tlf: slette nr samt meldinger. Evt. opprett en blokkliste på tlf og putt kontakten inn der.

Skrevet

Nei, "in real life" :fnise: . Vi har aldri datet, han har fortalt meg at han forelsket i meg og trust me, I believed him.. Har egentlig ikke vært så keen på han tilbake, men etter at vi møttes første gangen kjente at joda, jada okei. Kanskje..? Så ble det helt stille et par dager etter det. Bom stille. Og dette har skjedd flere ganger, men han kommer alltid tilbake.

Altså, en jeg har kjent en god stund, har felles venner etc.

Skjønner at det bare er å slutte å svare/kutte kontakt, men vil at han virkelig skal skjønne at det ikke går an å hoppe inn og ut av livet mitt på den måten.

(sorry for å kuppe tråd her!)

Skrevet

Nei, kvinner gjør og slik.

Anonymous poster hash: bdc14...cb2

Skrevet

Nei, "in real life" :fnise: . Vi har aldri datet, han har fortalt meg at han forelsket i meg og trust me, I believed him.. Har egentlig ikke vært så keen på han tilbake, men etter at vi møttes første gangen kjente at joda, jada okei. Kanskje..? Så ble det helt stille et par dager etter det. Bom stille. Og dette har skjedd flere ganger, men han kommer alltid tilbake.Altså, en jeg har kjent en god stund, har felles venner etc.Skjønner at det bare er å slutte å svare/kutte kontakt, men vil at han virkelig skal skjønne at det ikke går an å hoppe inn og ut av livet mitt på den måten. (sorry for å kuppe tråd her!) Anonymous poster hash: b51dc...fcb

Er det ubehagelig uten kontroll? Når det er så uforutsigbart som du beskriver, men samtidig forutsigbart? Krasjer det litt med forventningene og gjerne?

Anonymous poster hash: c8db0...956

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...