Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Nå vet jeg hvorfor jeg er så smart. I følge denne artikkelen gjør alkohol deg .
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 Kjære, glemte du å lese det siste avsnittet?
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Pøh, jeg drikker meg aldri full, jeg bare nyter et glass vin til middagen, jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Jeg også, et Norgesglass vin til maten er bra for blodomløpet! Nei, jeg var et øyeblikk redd for at mannen som har gitt løsemiddelskadde et ansikt - Sven O - skulle vise seg å være smart...
Rotta Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre at du lurer på hvor faen det er blitt av BH`n og trusen din. ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan få deg til å tro at du hvisker, mens du slett ikke gjør det. ADVARSEL:Inntak av alkohol, er sterkt medvirkende årsak, til at man danser som en klovn. ADVARSEL:Inntak av alkohol,kan få deg til å fortelle dine venner igjen, og igjen at du er glad i dem. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro, at gamle flammer ønsker desperat at du vil ringe dem klokka fire om natten. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn, uten å spytte på dem. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er tøffere, smartere, raskere og penere enn folk flest. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler MED deg. ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre graviditet. ADVARSEL:Immtaj av ulkahul, kam få dej tul å tro at du er em kløpper ved tastaturet.
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Men alkohol inneholder jo også store mengder østrogen. Etter en seks-sju halvlitere blir de fleste guter jævlig pratsomme og utrolig dårlige til å kjøre bil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå