Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #1 Del Skrevet 4. august 2004 Nå vet jeg hvorfor jeg er så smart. I følge denne artikkelen gjør alkohol deg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #2 Del Skrevet 4. august 2004 Kjære, glemte du å lese det siste avsnittet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #3 Del Skrevet 4. august 2004 Pøh, jeg drikker meg aldri full, jeg bare nyter et glass vin til middagen, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #4 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg også, et Norgesglass vin til maten er bra for blodomløpet! Nei, jeg var et øyeblikk redd for at mannen som har gitt løsemiddelskadde et ansikt - Sven O - skulle vise seg å være smart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. august 2004 #5 Del Skrevet 4. august 2004 Nåja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 4. august 2004 #6 Del Skrevet 4. august 2004 ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre at du lurer på hvor faen det er blitt av BH`n og trusen din. ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan få deg til å tro at du hvisker, mens du slett ikke gjør det. ADVARSEL:Inntak av alkohol, er sterkt medvirkende årsak, til at man danser som en klovn. ADVARSEL:Inntak av alkohol,kan få deg til å fortelle dine venner igjen, og igjen at du er glad i dem. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro, at gamle flammer ønsker desperat at du vil ringe dem klokka fire om natten. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn, uten å spytte på dem. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er tøffere, smartere, raskere og penere enn folk flest. ADVARSEL:Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler MED deg. ADVARSEL:Inntak av alkohol, kan medføre graviditet. ADVARSEL:Immtaj av ulkahul, kam få dej tul å tro at du er em kløpper ved tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2004 #7 Del Skrevet 4. august 2004 Men alkohol inneholder jo også store mengder østrogen. Etter en seks-sju halvlitere blir de fleste guter jævlig pratsomme og utrolig dårlige til å kjøre bil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå