Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hvilket hudpleiemerke har dere best erfaring med? Jeg vurder å kjøpe øyekrem, rens, serum, dag og nattkrem. Jeg har moden kombinert hud (fet t-sone og store porer) med lite rynker for alderen. Har vurdert begge men klarer ikke bestemme meg. Jeg får litt rabatter privat og kan få f.eks 5 produkter fra OH til under 1500 kr.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Decleor svir som faen på min hud Anonymous poster hash: 330b5...66a
skruf Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Jeg tåler ikke Decleor, får utslett og kløende hud, samt blir veldig rødflassete. Bruker selv Ole Henriksen, og har brukt det ei stund etter mye prøving og feiling på forskjellige produktmerker. Jeg er 38 år, og har en hud som trenger mye fukt. Dessuten har jeg sensitiv hud. Bruker rens, serum, dagkrem, nattkrem samt øyekrem.
Aphrodite Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Jeg brukte declor i en periode men ansiktet mitt ble så sjukt rødt. Jeg tåler det ikke. Jeg tåler heller ikke Ole Henriksen. Har sensitiv fuktfattig hud med endel hormonell akne.
crispy Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har brukt en del produkter fra Decleor, blant annet maske, nattkrem, dagkrem og toner. Jeg lurer på om det var noe med "polution" i navnet, men jeg er ikke sikker da dette er et par år siden. Til min hud som er meget sensitiv og trenger mye fukt, var disse rene mirakelkremene. I motsetning til flere som har svart, så opplevde jeg aldri at huden min ble rødflammet eller flassete, heller det motsatte.
Belle de Jour Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Huden min er veldig glad i Decleor. Jeg antar at man pga planteingrediensene egentlig bare må prøve for å se om man tåler det eller ei. Ole Henriksen ga meg kviser som jeg brukte laaaang tid på å få bort.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har kombindert hud med litt urenheter, og her funker Decleor helt klart best. Jeg får fin glød i huden uten at den er fet, og den tar det meste av urenheter. Ole Henriksen brukte jeg tidligere, den var OK mot urenheter, men fikk ikke noe "glød" av den. Nå ser huden min sunn og frisk ut, tidligere var jeg litt mer blass. Anonymous poster hash: bc3a8...c30
vimsefrøken Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Jeg tror det er utrolig individuelt hvordan huden reagerer på de forskjellige merkene. Nå er jo både Ole Henriksen og Decleor veldig opptatt av naturlige produkter og ingredienser. Og som alle hudpleie-merker så har begge disse merkene både gode og dårlige produkter, alt etter hvordan huden din reagerer på dem Decleor inneholder mye planteoljer, så hvis du har noen form for allergier bør du være var for dette. Selv bruker jeg begge disse merkene, i kombinasjon med andre gode produkter fra Emergin C og Matis. Jeg syns det er vanskelig å si hvilket merke du bør velge, da jeg er såpass fornøyd med begge disse merkene og har prøvd mye fra begge. Mye var jeg fornøyd med, og har fortsatt med i hudpleierutinen min, og mye har jeg vært mindre fornøyd med. Så alt i alt vil jeg si at begge disse merkene er gode valg. Det høres ut som vi har ganske lik hud, jeg har kombinert/fet hud, med store porer, t-sone som før ble veldig fort blank, samt er fuktfattig i høst/vinter-månedene og veldig sensitiv hud. Jeg vil anbefale deg å ikke bruke rens/toner fra OH, disse syns jeg ikke er gode i det hele tatt, og anbefaler deg heller rens fra Decleor, eventuelt ett annet merke. Produkter fra OH jeg syns er utrolig gode og ville anbefalt: - OH ultimate lift eye gel (øyekrem for natten) - OH Total truth eye cream (anti age øyekrem med spf, som gir MYE fukt) - OH Invigorating night gel (fruktsyre nattgel som er helt fantastisk til fet hud, store porer og hvis man har utbrudd av kviser f.eks. Elsker denne og bruker den når huden min trenger det, kan bli for mye hver natt, men absolutt noe å teste ut) - OH Truth serum collagen booster (vitamin c serum som gir fukt, glød og anti age) - OH Truth revealed super creme spf 15 (god fuktkrem med spf, gir MYE fukt og anti age) - OH Firming treatment mask (super ansiktsmaske som strammer opp huden, gir god effekt mot store porer og dyprenser huden) - OH Sheer Transformation creme (super fuktighetskrem for de som trenger en lett krem som ikke blir fet og føles "lett" men samtidig gir godt med fukt, mot pigmentflekker og anti age) Produkter fra Decleor som jeg syns er utrolig gode og anbefaler: - Decleor serum, de har serum for fukt/uren hud/anti age/pigmentflekker osv, jeg har prøvd Neroli, Ylang Ylang og White C serum, og er utrolig fornøyd med de alle. - Decleor sine nattbalmer er helt utrolig gode, flotte til hudkriser, bruker minst 3 netter pr uke - Decleor Expression de l`age øyekrem, god øyekrem som ga fukt og anti age - Decleor Aroma White C rens og toner, utrolig god rens og toner, av de bedre jeg har prøvd - Decleor Aroma White C nattkrem, absolutt den beste nattkremen jeg har prøvd, gir mye fukt, glød, anti-age, motvirker pigmentering og er absolutt super - Decleor Hydra Floral multi protection cream, absolutt en god allsidig fuktighetskrem som kan fungere for de aller fleste - Decleor Soothing Micellar water, alt-i-ett rens, veldig godt rensevann - Decleor Life radiance energicing vitamin Cure, 10 dagers kur som gir glød og fukt til huden, denne er super å bruke hvis man har noe spesielt man skal og vet om det på forhånd, huden min strålte virkelig mens jeg brukte denne Det var mine favoritter fra disse merkene. Mange av dem har jeg brukt tidligere over lengre perioder, og mange av dem bruker jeg fortsatt i kombinasjon med andre produkter.
Shai Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Er alltid tør rundt nesen og får fet hud utover dagen, og Decleor har aldri hjulpet meg. Men Ole Henriksen føler jeg hjelper
Underhuden Skrevet 2. mai 2015 #11 Skrevet 2. mai 2015 Declèor er mye bedre enn Ole Henriksen. For de som måtte reagere på dette er Matis et godt alternativ.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2015 #12 Skrevet 2. mai 2015 Hvor kjøper dere Matis?Anonymous poster hash: 04292...0be
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 2. mai 2015 Matis er spennende. Lagt 6 produkter i Blushkurven nå. Kommer bare på 1027 kr med rabattene jeg får. Ser om jeg bestiller til uka......
Fridus Skrevet 2. mai 2015 #14 Skrevet 2. mai 2015 Jeg kjøpte Ole Henriksen-produkter på nett for en tid siden. Siden jeg hadde hørt kun bra ting om merket, samt at jeg har forstått det sånn at produktene ikke er dyretestet, kjøpte jeg ansiktskrem, serum og øyekrem. Lukten på ansiktskremen og på serumet syntes jeg var veldig sterk, og absolutt ikke en lukt jeg likte! Det endte opp med at jeg ga bort ansiktskremen og serumet. Øyekremen beholdt jeg selv siden lukten på den ikke var like sterk som på de andre produktene. Declèor har jeg ikke prøvd. :-)
Reveenka Skrevet 2. mai 2015 #15 Skrevet 2. mai 2015 Jeg sverger til Declèor, deres produkter har reddet huden min. Jeg har fuktfattig sensitiv kombinerthud. Ole Henriksen har jeg ingen god erfaring med. Matis kunne derimot vært et alternativ om planteoljene i Declèor er for sterke, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå