Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Sliter med at concealeren ser tørr ut og legger seg i linjer kort tid etter at sminken er lagt. Varierer litt, noen dager ser øyepartiet bedre ut enn andre dager selv om jeg bruker samme øyekrem. Bruker Fit me concealeren, det er den beste jeg har funnet til nå. Nå blander jeg en fet og en veldig lett øyekrem. Har ikke prøvd gel da jeg tenker at det ikke gir nok fukt, men skulle kanskje hatt en øyekrem som strammer huden litt. Har moden hud. Noen tips?
Gjest Badabing Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Følger tråden siden jeg lurer på det samme. Har testet noen forskjellige fra hudpleier, men dyrt er ikke nødvendigvis bra har jeg funnet ut. Nå bruker jeg bare en fra Sephora som gjør at sminken ser fin ut, men antagelig ikke gjør noe som helst for huden min. Pluss denne som strammer litt, men som ikke føles som at gir noe særlig fukt. http://www.blivakker.no/product/MDF0005/md-formulations-the-temps-brighten-tighten-eye-serum-all-skin-types-4-7ml-
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2015 Det er et evig problem.... lurer lit på denne da fra Ole Henriksen, den lover gull og grønne skoger som vanlig da. https://www.blush.no/ole-henriksen-fresh-start-eye-creme/785425
Memena Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Dette er ingen øyekrem i seg selv, men en primer jeg leste om for en god stund tilbake som en voksen fransk kjendis brukte under øynene hver dag for å minske synligheten av rynker, jeg bestemte meg for å prøve, og legger den over øye-kremen (jeg bruker øye-kremen som er i samme merke, egentlig for mer voksen hud enn min, men har brukt den i årevis og er superfornøyd) Den minsker faktisk synligheten av linjer også uten sminke på, men opplever aldri at concealer eller foundation ser tørr ut rundt øynene når jeg bruker denne under, du får vurdere om det er verdt et forsøk, den er også godkjent av øyeleger:http://www.kicks.no/clarins/makeup/base/primer-c95/instant-smooth-perfecting-touch-p11217?ticket=L3NlYXJjaF9wYWdlL3Byb2R1Y3RzZWFyY2g7Iztwcm9kdWN0X2tleTszMTUxNDkzOF9ub19OTzsjOw&searchWord=clarins
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2015 Den primeren har jeg og kan ikke bruke den verken i ansiktet eller under øynene. Alt kaker seg og sminken ser mye mer synlig ut. Har prøvd den flere ganger. Synes dette er et veldig oppskrytt produkt.
hufsa! Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Heia,jeg har funnet min,bruker Origins Gin Zing heter den,orange liten krukke med hvit lokk.Gir masse fukt og litt glød,helt avhengi,jeg er i 40 åra og beg og bli tørr og rynkete men funker kjempebra ;-) Så bruker jeg Mac pro longwear oppå og mac setting løs pudder til slutt,sitter perfekt hele dagen.Kan jo få en prøve på Kicks om dere har det i nærheten.
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2015 Heia,jeg har funnet min,bruker Origins Gin Zing heter den,orange liten krukke med hvit lokk.Gir masse fukt og litt glød,helt avhengi,jeg er i 40 åra og beg og bli tørr og rynkete men funker kjempebra ;-) Så bruker jeg Mac pro longwear oppå og mac setting løs pudder til slutt,sitter perfekt hele dagen.Kan jo få en prøve på Kicks om dere har det i nærheten. Takk for tips. Mistenker at Mac prolongwear er for "tung" for huden min men kunne jo kanskje fått en prøve ja.
Gjest Badabing Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Har du prøvd Dermalogica, KG-dama? Har hørt en del positivt, men aldri prøvd noen av produktene deres. Tenkte kanskje å sjekke ut denne neste gang: http://m.dermalogica.com/multivitamin-power-firm/63,default,pd.html?cgid=eye_treatments&start=2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Har du prøvd Dermalogica, KG-dama? Har hørt en del positivt, men aldri prøvd noen av produktene deres. Tenkte kanskje å sjekke ut denne neste gang:http://m.dermalogica.com/multivitamin-power-firm/63,default,pd.html?cgid=eye_treatments&start=2 Den er proppfull av silikon og ligger som en hinne oppå huden. Jeg brukte opp tuben fordi jeg hadde betalt for den men jeg kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Anonymous poster hash: 22225...9db
Gjest Badabing Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Den er proppfull av silikon og ligger som en hinne oppå huden. Jeg brukte opp tuben fordi jeg hadde betalt for den men jeg kommer ikke til å kjøpe den flere ganger. Anonymous poster hash: 22225...9db Kanskje derfor den holder concealeren så bra på plass. Det skal ikke være enkelt med øyekrem altså..
vimsefrøken Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har prøvd ut mange øyekremer, og har nå endelig funnet mine favoritter. Den eneste jeg har vært storfornøyd med til dagtid, og som sørger for concelear ikke sklir ut eller kaker seg er Emergin C Protocell eyecream. Jeg absolutt elsker denne. Er nå på min 3 flaske med denne. Er også spesielt fornøyd med at den kommer i pumpeflaske og ikke i krukke som de fleste øyekremer. Denne er da veldig anti age og gir godt med fukt uten å bli fet under øynene. Men ville ikke brukt den hvis jeg var under 30 år. Skulle ønske denne også kom med spf til sommerbruk, men den er såpass god at jeg lar det passere Nattetid hadde jeg to favoritter før, og det var Ole Henriksen ultimate lift eye gel og Emergin C enlighten me eye cream, men nå bruker jeg for det meste Protocell også om natten. Eneste gangen jeg bytter den ut med Ole Henriksen nå er hvis jeg har ekstremt mye hovenhet, da er Ole Henriksen sin ultimate lift uvurdelig for å kjøle ned å stramme opp. Og ettersom den er såpass stor i str virker det som jeg aldri går tom for den
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #12 Skrevet 15. januar 2015 Har du prøvd Dermalogica, KG-dama? Har hørt en del positivt, men aldri prøvd noen av produktene deres. Tenkte kanskje å sjekke ut denne neste gang:http://m.dermalogica.com/multivitamin-power-firm/63,default,pd.html?cgid=eye_treatments&start=2 Har ikke prøvd den men har en med solfaktor som blir litt hvit og som smuler seg under øynene. Helt umulig å bruke sminke over. Lekkert. Heter Total Eye Care. Styr unna.
Djungelvrål Skrevet 15. januar 2015 Forfatter #13 Skrevet 15. januar 2015 (endret) Jeg har prøvd ut mange øyekremer, og har nå endelig funnet mine favoritter. Den eneste jeg har vært storfornøyd med til dagtid, og som sørger for concelear ikke sklir ut eller kaker seg er Emergin C Protocell eyecream. Jeg absolutt elsker denne. Er nå på min 3 flaske med denne. Er også spesielt fornøyd med at den kommer i pumpeflaske og ikke i krukke som de fleste øyekremer. Denne er da veldig anti age og gir godt med fukt uten å bli fet under øynene. Men ville ikke brukt den hvis jeg var under 30 år. Skulle ønske denne også kom med spf til sommerbruk, men den er såpass god at jeg lar det passere Nattetid hadde jeg to favoritter før, og det var Ole Henriksen ultimate lift eye gel og Emergin C enlighten me eye cream, men nå bruker jeg for det meste Protocell også om natten. Eneste gangen jeg bytter den ut med Ole Henriksen nå er hvis jeg har ekstremt mye hovenhet, da er Ole Henriksen sin ultimate lift uvurdelig for å kjøle ned å stramme opp. Og ettersom den er såpass stor i str virker det som jeg aldri går tom for den Takk for svar Kan Emergin C Protocell eyecream.kjøpes i noen norske nettbutikker? Endret 15. januar 2015 av KG dama
Tigerstaden Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar Kan Emergin C Protocell eyecream.kjøpes i noen norske nettbutikker? vakkerhud og blivakker
vimsefrøken Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar Kan Emergin C Protocell eyecream.kjøpes i noen norske nettbutikker? Jeg kjøper min fra Blivakker.no, selges også hos Vakkerhud.no, men er dyrere der. Merkelig nok, ettersom Vakkerhud leverer til Blivakker slik jeg har forstått det. Det sier hvert fall både kundebehandler hos Blivakker og Vakkerhud. Tror den er på tilbud akkurat nå faktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå