eliassen Skrevet 4. august 2004 #1 Skrevet 4. august 2004 Jeg driver å lager innbydelser nå, men grubler litt over hvordan jeg skal formulere teksten. Vi skal ha festen på et hotell, og da er det jo muligheter for overnatting til de gjestene som måtte ønske det, men skal jeg skrive det på innbydelsen? Hva synes dere?
Gjest Tex Skrevet 4. august 2004 #2 Skrevet 4. august 2004 ja jeg syns du burde skrive at det er overnattingsmuligheter der dere skal ha festen for de som ønsker det.
Sessa Skrevet 4. august 2004 #3 Skrevet 4. august 2004 Vi skrev ned telefon nr for booking av rom og cirka pris for dobbeltrom på våre invitasjoner med liten skrift nederst på invittene Det har de fleste satt pris på!
Tari Skrevet 4. august 2004 #4 Skrevet 4. august 2004 Vi sendte ut et eget skriv med informasjon om overnatting, toastmaster og veibeskrivelser.
Nimue Skrevet 4. august 2004 #5 Skrevet 4. august 2004 Vi oppretter en hjemmeside hvor vi informerer om slike ting som overnatting, veibeskrivelser osv - og linken skriver vi inn i invitasjonene. De fleste har tilgang til internet om dagen. Gamle tanter og onkler som ikke er spesielt nett-vante gir vi selvfølgelig beskjed på andre måter (men det gjelder vel kanskje toppen fire stykker)
minniepus Skrevet 4. august 2004 #6 Skrevet 4. august 2004 Vi la ved et eget ark med invitasjonene der det stod om overnattingsmuligheter i nærheten, samt et kart. Mange tilreisende (alle på min side).
Montezuma Skrevet 4. august 2004 #7 Skrevet 4. august 2004 Bak på innbydelsene skrev jeg navn på hotellet og tlfnr dit, samt prisen . Jeg eserverte et antall rom på hotellet (jobbet der), og gjestene ingte bare dit og meldte seg på i "gruppen".
Gjest MrsL Skrevet 4. august 2004 #8 Skrevet 4. august 2004 Vi la ved ett eget ark med overnattingsmuligheter og tlf.nr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå