Gå til innhold

Innbydelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å lager innbydelser nå, men grubler litt over hvordan jeg skal formulere teksten. Vi skal ha festen på et hotell, og da er det jo muligheter for overnatting til de gjestene som måtte ønske det, men skal jeg skrive det på innbydelsen?

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg syns du burde skrive at det er overnattingsmuligheter der dere skal ha festen for de som ønsker det.

Skrevet

Vi skrev ned telefon nr for booking av rom og cirka pris for dobbeltrom på våre invitasjoner med liten skrift nederst på invittene :) Det har de fleste satt pris på!

Skrevet

Vi sendte ut et eget skriv med informasjon om overnatting, toastmaster og veibeskrivelser.

Skrevet

Vi oppretter en hjemmeside hvor vi informerer om slike ting som overnatting, veibeskrivelser osv - og linken skriver vi inn i invitasjonene. De fleste har tilgang til internet om dagen. Gamle tanter og onkler som ikke er spesielt nett-vante gir vi selvfølgelig beskjed på andre måter (men det gjelder vel kanskje toppen fire stykker) :wink:

Skrevet

Vi la ved et eget ark med invitasjonene der det stod om overnattingsmuligheter i nærheten, samt et kart.

Mange tilreisende (alle på min side).

Skrevet

Bak på innbydelsene skrev jeg navn på hotellet og tlfnr dit, samt prisen . Jeg eserverte et antall rom på hotellet (jobbet der), og gjestene ingte bare dit og meldte seg på i "gruppen".

Skrevet

Vi la ved ett eget ark med overnattingsmuligheter og tlf.nr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...