Supervilde Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Regner med at jeg ikke er den eneste som har vært litt for snar når jeg har påført selvbruning med hendene, og glemt å vaske hendene godt etterpå Dette er som regel de gangene jeg ikke har tid til å bruke evigheter på å skrubbe bort dette før en festlig anledning, så da tar jeg i bruk et helt supert triks som jeg kom frem til i ren desperasjon Bruk vaskemiddel (i pulverform, beregnet på klær), skrubb godt med varmt vann, og vips! Helt borte Dette er sikkert ikke spesielt bra for huden, men fungerer en gang i blant. Husk å vaske hendene godt etterpå 1
Supervilde Skrevet 14. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2015 Sikter da selvfølgelig til de forferdelige mørkebrune/oransje håndflatene man får.
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Regner med at jeg ikke er den eneste som har vært litt for snar når jeg har påført selvbruning med hendene, og glemt å vaske hendene godt etterpå Dette er som regel de gangene jeg ikke har tid til å bruke evigheter på å skrubbe bort dette før en festlig anledning, så da tar jeg i bruk et helt supert triks som jeg kom frem til i ren desperasjon Bruk vaskemiddel (i pulverform, beregnet på klær), skrubb godt med varmt vann, og vips! Helt borte Dette er sikkert ikke spesielt bra for huden, men fungerer en gang i blant. Husk å vaske hendene godt etterpå Sikter da selvfølgelig til de forferdelige mørkebrune/oransje håndflatene man får. Forstår og veldig godt tips.
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Jeg har et bedre tips. Bruk engangshansker når dere smører dere inn. På håndbaken kan dere for eksempel bruke en liten svamp å påføre selvbruning til sist.
Kira-delta Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Enda et tips, som ikke er farlig for hendene: bruk barberskum
SBY Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Det finnes hansker beregnet for påføring av selvbruningskrem på vita og ebay. I England får man de til 1pund. Funker fett:)
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #7 Skrevet 16. februar 2015 Jeg har et bedre tips. Bruk engangshansker når dere smører dere inn. På håndbaken kan dere for eksempel bruke en liten svamp å påføre selvbruning til sist. Dette var jo et tips når uhellet først er ute. Anonymous poster hash: dba07...54c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå