Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Endelig er jeg klar for å dra til varmere strøk igjen.

Ferien kommer til å bli noe annerledes enn vi er vant med, for nå reiser vi med to barn som kommer til å være 9 mnd og 2,5 år i april. Sistnevnte er litt sær i matveien, så jeg tenker kanskje at all inclusive er best. Noen som kan anbefale et sted og et hotell som de vet er bra med barn? Basseng og kort vei til stranden er et must.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi dro til Sunwing på Gran Canaria med ei på 8 mnd i desember. Var knall :) Det var riktignok ingen strand rett ved hotellet, men både stor sandkasse og flere bassenger. All inclusive er veldig kjekt med sånne små. Og med Sunwing er det barneklubb som den på 2,5 sikkert kommer til å like. Tror startour har noe lignende som heter Blue Village.

Skrevet (endret)

April må bli Kanariøyene det om ikke du vil ha veldig lang flytur. Star tour har Blue Village på grand Canaria, Tenerife og Lanzarote og Ving har Sunwinganlegg på grand Canaria og jeg tror de har på Tenerife. Dette er anlegg som er spesiellt tilrettelagt for barnefamilier så ta en titt på de på reiseselskaper sine sider så finner du sikkert noen du kunne tenke deg. Personlig liker jeg veldig godt Star Tour sitt Blue Village på Lanzarote.

http://www.startour.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/flamingo-beach-resort/pc-000002366/

Endret av caroprins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...